Ich habe nur wenige Ausschnitte gesehen. Aber gefallen haben mir die Interviews mit den Schweizern nach dem Spiel: Wir waren die bessere Mannschaft.
Man braucht nicht lange zu suchen, wo denn die Gründe für die häufigen späten Gegentore sind: Permanente Selbstüberschätzung. Jetzt schon seit Jahren. Von den Medien fleissig unterstützt.
Man könnte doch auch realistisch einfach sagen: Die Schweiz hat lange mitgehalten, sogar mehr Chancen herausgespielt, was eine gute Leistung ist gegen Dänemark, mit der Zeit wurden die Dänen aber zu stark und die Schweiz hat knapp verloren, wie es zu erwarten war.
Sodeli, hit zoobe zellt's fir d Nati, e Sieg muess aane. Aber Irland kaa sich mit drei Pinggt scho qualifiziere, dr Boode im Staadöschnääf isch eenter "iirisch" und bi CH flattere wohrschyynlig ewäng d Näärve. Drotzdäm dängg ych d Schwyz gwynnt "humorloos" mit 1:0 (dangg eme "big safe" vom Yann in dr Nochspiilzyt).
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Hätte d Ire nidd in Unterzahl gschpiilt, hätte si dr Ussglyych sicher noch gmacht. Riisepäch bim Aigegoal. Dr Schuss wär nääbeduure…
Gibraltar sött me aigentlg mööge, denn würd e Punggt gege dr "Brogge" Georgie länge und *peng* findet sich d Nati an dr EM wiider und dr Petkovic ka samt Lichtsteiner nomoll 2 Joor wyterwurschtle.
Huiiiiiiii e souveräne Siig gege dr Grubbefavorit Georgie und jetzt fählt nur no ai Punggt gege d Fuessballmacht Gibraltar. Zwar usswärts, aber wenn alli Schpiiler ihr volls Laischtigsvermööge abriefe, könnts länge!
Zem wiederhoolte Mool an ere Ändrundi derbyy. Das het mängi "greesseri" Fuessball-Nazioon nit esoo hyffig gschafft wie CH. Eb aim die Nati jetz basst oder nit: Schappoo!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zeerscht vergit dr Maa vo Sursee in abseluter Fläschemanier e 3000%-igi Chance, im Gäägestoss git's Penalty wo dr Sommer gääge dr Ramos hebt! Denn Gäälroot fir dr Elvedi, nomool Penalty und dr Ramos vergit zem zwaite Mool - unglaublig... Dummerwyys denn e Fähler vom Edimilson wo sundcht e guete Match zaigt het und doch no 1:1. Und in de letschte Minute e erfolgyychi Abwehrschlacht wo derzue fiehrt dass es am Zyschtig doch no um eppis goot (merci Dytschland fir dr Sieg gääge Ukraine).
Alles in allem e wider Erwaarte underhaltsaame Fuessballoobe!
Ich weiss nicht, wann ich das letzte Mal ein Nati-Spiel in mehr oder weniger voller länge geschaut habe. Das Spiel gestern war sicher sehr unterhaltenswert. Der Treffer von Freuler wirklich top und die Penalty-Sache ist unglaublich. Vor allem auch, wenn die Statistik stimmt, dass Ramos vor diesem Spiel lediglich drei Penaltys verschossen hat.
Ohne gross Ahnung zu haben, bin ich aber nicht sehr optimistisch für das Spiel gegen die Ukraine.
Ärgerlich aus Basel-Sicht ist zudem der positive COVID-19-Test von Widmer. Damit dürfte er gegen YB fehlen. Mit etwas Galgenhumor kann man sagen, dass nach seiner Genesung die komplette Verteidigung des FCBs durchgeseucht ist (Widmer, Cömert, Klose, Petretta).