Geschter vorem Match hann ych e Hampfle Crusaders-Fan gsi. Ehnder älteri Kaliber, aber scho guet "zwäg". Ych hoff, si hänn dr Daag geschter gnosse und hänn derfyr hüdd nidd so Spass.
Lägg doch mir, was fir e beschaideni Laischtig vom FCB geschter zoobe! Wenn si am Sunntig esoo gääge Servette schutte git's ain an Pinsel. Beschte Basler fir mi dr Hitz, sälle Refläx bim Cusaders-Kopfball in dr zwaite Halbzyt isch saggstargg gsii. Sunscht: Not gääge Eländ, dä Match het dr Minus-Rekord definitiv verdient. Und in dr näggschte Rundi gääge Stettin oder Kopehaage isch ooni klaari Staigerig Schluss mit Europagöp. Okay, denn kaa me sich uff d Maischterschaft konzentiere.
P.S.: Nuhu, e wytere Panik-Yykauff. Sorry, aber ych erkenn in unsere Transfer-Handlige kai Strategie. Git e schwääri Säsong...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich finde das Spiel schwierig zu bewerten: Der Gegner stand ultra-defensiv, teilweise mit sechs Spielern auf einer Linie. Viele Ideen, wie man dagegen spielt, hatte Basel allerdings nicht (was Alex an der PK nach dem Spiel auch so gesehen hat). Positiv war sicher, dass sich die Mannschaft nach dem Platzverweise sehr solidarisch zeigte und den fehlenden Spieler im Kollektiv ersetzte (hätten sie so von Anfang an gespielt, wäre das Spiel wohl besser gewesen). Zudem war die Leistung in der zweiten Halbzeit etwas besser (was mir zeigt, dass Trainer und Mannschaft in der Pause Korrekturen besprechen und umsetzen können).
Zu Nuhu: Ich sehe da eine klare Strategie: Dass es einen erfahrenen Innenverteidiger braucht, war eigentlich klar. Offensichtlich glaubt man beim FCB, diesen in der Person von Nuhu gefunden zu haben. Für mich wäre das nicht er nicht die erste oder zweite Wahl gewesen. Ich habe ihn als sehr fehleranfällig in Erinnerung. Vielleicht liegt das aber vor allem an dem sehr unglücklichen Eigentor in der CL-Qualifikation. Insofern schaue ich einmal, was er bringt.
Wyterkoo isch Pflicht, alles andere wäär e Blamahsch sonderglyyche. In dr näggschte Rundi - wohrschyynlig gääge Bröndby Kopehaage - wird's (resp. wuurd's...) denn um ainiges schwieriger.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych bi aigentlig zueversichtlig. Im Hischmpiil hett me gseh, dass me die Nordir(r)e - sälbscht mit aim Maa weniger - im Griff hett. Was aber nidd haisse muess, dass dr FCB nidd mit sim Lieblingsresultat vo 1-1 haimkunnt. Aber dermit jo e Rundi wyter wär und "wie" interessiert dernooch denn maischtens nümm lang...
Ich bin immer noch leicht verärgert über die Leistung des FCB gestern. Vielleicht lag es auch an der grundsätzlich guten Performance gegen Servette, aber Basel ist weit unter den Erwartungen geblieben. Ich hoffe, dass sich dieses Resultat orientierte Auftreten in den nächste drei Spielen wenigsten auszahlt. Ich glaube mit Adams und Burger dürfte die Mannschaft besser auftreten. Insofern bin würde ich noch nicht all zu sehr schwarz malen.
Pelmard kunnt z spoot und muess doorum in Basel blyybe. Hit zoobe wird d Vertaidigung vom FCB au e baar Mool z spoot syy, mir griege zwai bis drei Döpf. Vyllicht drofft jo ain vo unsere Wunderstyrmer und es blyybt halbwägs spannend fir's Ruggspiil, alles in allem aber dängg ych mir gheie gääge Brönby us em Wettbewärb.
Ich glaube, sie verlieren. Aber ich glaube, es wird knapper, als wir befürchten. Bröndby scheint auch nicht wirklich gut in die Saison gestartet zu sein. Fussball spielen können unsere Buben ja schon (haben wir gg. Servette gesehen), sie müssen in meinen Augen einfach mit Selbstvertrauen spielen und die 2-Kämpfe annehmen. Da verspreche ich mir etwas von Nuhu in der IV und eigentlich auch von allen anderen erhoffe ich mir da mehr Körpereinsatz.
Ich tippe auf eine Niederlage mit einem Tor unterschied. Das lässt für das Rückspiel noch alle Möglichkeiten offen...
Hoffen wir mal....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Ha mee Livestream vo Wacken gluegt als dr Match, doorum kaa ych d Laischtig vom FCB nit wirgglig beurtaile. Schyynts hänn si jo nit sooooo schlächt gspiilt, e Niederlaag het's drotzdäm gää und doodermit e schwierigi Usgangslaag fir hit in ere Wuche. Ych bi sehr skeptisch in Sache Wyterkoo, aber vyllicht erlääbe mer jo wieder emool e halbwägs "maagischi" Europagöp-Nacht.
Ych will jo dr Daifel nit an d Wand moole, aber e Niederlaag gääge YB, Uusegheie im Europagöp und dernoo au kai Erfolgserlääbnis gääge Lugano kennt scho ewäng Fyyr im Dach gää...
Zitat von Fanti im Beitrag #14Schyynts hänn si jo nit sooooo schlächt gspiilt, e Niederlaag het's drotzdäm gää und doodermit e schwierigi
Ich fand die Leistung des FCBs gut. Stimme aber mit dir überein, dass das Rückspiel eine ganz schwierige Sache wird. Ein Unentschieden, das durchaus dem Spiel entsprochen hätte, wäre daher extrem wichtig gewesen.
Ich befürchte, dass Brøndby nächsten Donnerstag sehr defensiv stehen wird. Damit hat der FCB bekanntlich mühe, insbesondere wenn der Gegner eine gewisse Qualität hat. Gleichzeitig wird Brøndby wohl in der Lage sein, per Konter gefährlich zu werden. Zudem macht Basel noch nicht den Eindruck, als könne man den Gegner überrollen. Daher würde ich das gute FCB-Spiel vom Donnerstag auch nicht als Massstab nehmen, wenn es darum geht, die Chancen fürs Rückspiel einzuschätzen.
Mich erinnert die Situation ein wenig an die Quali-Spiele gegen Cluj 2012: Damals hatte der FCB eine durchaus talentierte Mannschaft (u.a. mit Salah) und der Gegner war alles andere als übermächtig. Der FCB hatte sich aber noch nicht gefunden und am Ende scheiterte man in der Qualifikation wegen einigen wenigen Fehlern.
2012 hatte man als Auffangnetz den Uefa-Cup und bestritt da ja eine sehr erfolgreiche Saison (was das Potenzial der damaligen Mannschaft zeigt). Jetzt fehlt diese Absicherung. Das dürfte nicht nur finanziell ein Problem sein. Mir scheint auch das Kader auf eine Doppelbelastung ausgerichtet zu sein und aktuell bereits eher zu gross zu sein.