Damit ich auch noch etwas zum Kerngeschäft geschrieben habe, starte ich das heutigen Match-Thema...
Eigentlich befürchte ich nach den letzten positiven Resultaten einen Rückschlag. Allerdings scheint mir der FCZ momentan eher schwach zu sein, so dass ich auf ein 2-1 tippe. Ich weiss noch nicht, ob's mir zum Poete-Träff vor dem Spiel (aka Syyle 3) reicht. Mal sehen, was die BVB bietet...
E guete Match gsi. Isch immer toll, wenn drotz vier Goal Unterschiid dr ainzig Kritikpunggt isch, dass me z weenig hooch gwunne hett...! Schön, wie me Schaisszüri dominiert und gege dr Schluss phasewyys vorgfiehrt hett. Ych glaub, in de letschte 10 Minute hänn die dr Ball nur nach eme Foul beriehrt...
S isch vyyl Bewegig dinne gsi, mehr Zug nach vorne und dr Yysatz hett gschtumme. So dörf me wytermache. Köschtlig, dass dr Magnin (näggscht Wuche no im Amt...?) im Interview vo me ussglychene Match schwätzt. Und nadyrlig wär alles anderscht koh, wenn dr Bua für si Foul statt gääl grad rot bikoh hätt (notabene für e Szene, wo ebbe nie rot züggt wird, aber me hätt jo könne bim FCB afoh dermit...). S hätt denn vermuetlig nur e 3-0 gäh. Oder e 6-0...
Het wirgglig Spass gmacht. Aber Zi!rü isch au sehr schwach gsii. Numme muess me denn soon e Schwächi au usnutze, und das het Basel gmacht. Sehr gfalle hänn mir dr Xhaka (Marathon-Man, unglaublig wievyyl dä gsegglet isch!), dr Bua und au dr Bergström, dä het e ganz gueti Falle gmacht! Dr Räschte au guet, abgfalle isch kaine. Und ganz wichtig: die Abwääsende het me irgendwie gar nit vermisst, das sinn tolli Perspeggtive fir die näggschte Wuche. Eerscht rächt nochdäm die andere jo fir uns gspiilt hänn. *sing* "In dr Tabälle..."
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Hübsches Spiel heute. Ich war erst ab der 25. Minute anwesend, aber spätestens ab da hätte der FCB auch ohne Torhüter spielen können - es gab keinen Schuss zu halten und keine Flanke runterzunehmen. Auch wenn der FCB Freude machte - der FCZ spielte wie der sichere Absteiger, ich habe selten eine so schlechte Leistung eines NLA-Clubs gesehen.
Unser Spiel ist nicht überaus dynamisch und mitreissend, sondern ruhig, man wartet die Möglichkeiten für ein Durchspiel ab und spielt dann mit eleganten Kombinationen. Es scheint, als hätten sich auch die Vorgaben des Trainers geändert: Die Spieler wollen nicht mehr in erster Linie Fehler vermeiden, sondern sind auch für kreative Spielzüge nach vorne zu haben. Zudem dürfen die technisch besseren Spieler auch wieder spielen, wie zum Beispiel Campo (der nach längerer Anlaufzeit dann immer präziser und erfolgreicher spielte) und für kurze Zeit Kuzmanovic. Auch dass Ramires zu einem Einsatz kam, allerdings zu einem sehr kurzen, war eine erfreuliche Überraschung.
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #4[...]wenn dr Bua für si Foul statt gääl grad rot bikoh hätt (notabene für e Szene, wo ebbe nie rot züggt wird, aber me hätt jo könne bim FCB afoh dermit...). [...]
Dr Bua kunnt vo hinde und foult dr Zürcher. Sowyt klar. Aber dr Bua trifft en mit sim rächte Fuess vo vorne, am untere Täil vom Schienbäi (oder no witer unde). Für mi isch das käi Roti. Aber riskant isch's gsi.
Ich finde in diesem Zusammenhang erstaunlich, dass gewisse Experten das Foul an Frei direkt nach dem 2:0 nicht ähnlich taxieren (gestrecktes Bein mit offene Sohle auf höhe Knie anfliegen). Natürlich war es nicht von hinten, aber harmlos schien mir das auch nicht. Für mich sind beides 50:50-Entscheide. Da es zweimal Gelb gab, haben Schiri und VAR das richtig gemacht.