Ych bi sehr gschpanne, öb me an d Laischtig vom Mittwuch ka aknüpfe. Luzärn dunggt mi Momänt au nidd grad unbesiigbar. Drumm schliess ych mi em 3-1 aa.
Übrigens no e absoluti "Joggeli"-Wuche: Zyschtig: EHC, Mittwuch FCB, hütt: EHC, morn: FCB
Mit dem Sommermatch könntest du dich auch täuschen, Fanti, vielleicht katzenhagelts. Und vielleicht täuschen wir uns auch im Resultat, es könnte auch dort ein Unwetter geben - zu einfach ging es in der letzten Zeit. Also mein pessimistischer Tipp: 1:2
Die optimali Kombinazioon vo mine Lieblingstipps 3-1 oder 2-0. Ebbe 3-0!
Nidd ganz so zwingend wie gege Züri, aber dennoch hochverdient. Übrigens... ych ha gmaint, dr VAR söll Penalty-Szene, Abseits und rooti Karte priefe und nidd anderi froglige Foul...? Aber vermuetlig hänn si miesse öbbis mache, um ihri Daseinsberächtigung z demonschtriere nach em letschte Mittwuch...
Diese Situation war aus Absurdistan. OK, man kann einen Penalty zurücknehmen. Aber dann quasi die Situation zurückdrehen, zu einem Foul von Bua, welches 1 Min. vorher passiert ist, das ist fremd jeder Fussball-Logik aus meiner Warte.
Zitat von spitzkick im Beitrag #6Diese Situation war aus Absurdistan. OK, man kann einen Penalty zurücknehmen. Aber dann quasi die Situation zurückdrehen, zu einem Foul von Bua, welches 1 Min. vorher passiert ist, das ist fremd jeder Fussball-Logik aus meiner Warte.
Schyynts het's 1985 bi FCB - Aarau e Foul gää vom Iseli wo dr Schiri nit pfyffe het. Si luege's nomool aa und annuliere bi Bedarf alles wo nochhär bassiert isch…
Im Ärnscht: ych bi im Stadion zeerscht au nimme druss koo wo's Freistoss fir Luzärn gää hett. Und dr Penalty wäär eerscht no aine gsii, jänusodenn. Hauptsach gwunne, und das drotz eenter mässiger Laischtig zimlig souverän. Es wird allerdings am Donnschtig e Staigerig bruuche zem in Trabzon bestoo kenne. Und denn in St. Galle eerscht rächt, die hänn jo au e zimlige Lauf zer Zyt.
MoM fir mi nadierlig dr Cabral, säll ZwaiNull het er rächt abzoggt gmacht. Sunscht au stargg d Herre Bua, Stocker, Xhaka und Frei. Dr Räscht solid, abgfalle isch kaine.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!