ansonsten: ja, was soll mann und frau sagen, ausser: da ist noch manche baustelle offen.. und wieso ausgerechnet die defensive nun das hauptpoblem zu sein scheint? 🤔 nur wg. der 3-er-abwehr?
henu, jetzt gewinnen wir halt gg. die 🦗. hoffentlich....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Fanti: Viel zu optimistisch! Aber wahrscheinlich hast du gedacht, der Match finde in Lugano statt, also ist der Tipp doch richtig!
"Nur wegen der Dreierabwehr": Vielleicht stimmt es schon, was einer im anderen Forum schreibt: Der Trainer will zu Kompliziertes, unsere Fussballer können es nicht umsetzen.
Mein genereller Eindruck: Es fehlt halt einfach die Substanz. Lugano hat die besseren Spieler. Und von den drei Neuen sah ich keine Hinweise darauf, dass sie in Zukunft die Differenz ausmachen werden.
Zitat von Tschum im Beitrag #3Und von den drei Neuen sah ich keine Hinweise darauf, dass sie in Zukunft die Differenz ausmachen werden.
das sehe ich jetzt lustigerweise anders. ich fand alle 3 noch belebend. traoré sehr bemüht, aber verpasst regelmässig das letzte abspiel, leroy nicht nur wegen dem tor einer der aktiveren und besseren und der junge kroate hat doch mehr gezeigt, als viele andere.... mein fazit: es sind nicht die überspieler, die den fcb sofort um welten besser machen. aber sie können die mannschaft vorwärtsbringen...
vielleicht stimmt[ wirklich, was du hier schreibst:
Zitat von Tschum im Beitrag #3Vielleicht stimmt es schon, was einer im anderen Forum schreibt: Der Trainer will zu Kompliziertes, unsere Fussballer können es nicht umsetzen.
aber genau das zu merken, ist doch die aufgabe des trainerteams. und dies schon in der vorbereitung. und dann halt im schlechtesten fall wieder auf das system zurückzugreifen, mit der die mannschaft in der beschissenen letzten saison stabilisiert hat. wieso er jetzt davon abschweift, obwohl die mannschaft (noch) nicht soweit ist, erschliesst sich mir nicht.... da würde ich ansetzen als mannschaft und trainerteam...: sicherheit vermitteln (wie letzte saison) und eine "politik" der kleinen schritte machen; nicht alles sofort ändern wollen, sondern ein stabiles fundament (defensive) bauen und darauf langsam aufbauen....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Jä, liebe Tschum, ych ha vor dr Säsong wirgglig e guets Gfyhl ghaa, wil: - Drääner no doo - Staff myner Mainig nooch sinnvoll ergänzt - die myner Mainig nooch wichtige Spiiler no doo - Rueh im Verain (zemindescht gääge usse...).
Noch zwai Spiil isch die Euphorie wäg. Ych kaa nit begryffe wie me esoo "unbaraat" het kenne in die baide Mätsch goo. Derzue scho wieder "Disziplinar-Saich". Ych fänd's ybrigens guet wenn me offe kommuniziere wuurd worum me die baide Herre us em Kader gstriche het, sunscht mache numme irgendwelchi hoorstreubende Grycht d Rundi. Und denn no dr Bogg vom FC: Me het doch verglemmi in Lausanne gseh dass dr Kade defensiv yberhaupt nit längt, und geschter macht er noch em Usfall vom Rüegg nomool s Glyyche - fimf Minute speeter isch yber linggs s 1:2 gfalle .
Scho isch wieder Fyyr im Dach, schynbar au no zwysche Fans und Spiiler (siehe Hitz). Jetz denn no e Nuller gääge d Insäggte (ych erwaart nyt anders) und die näggscht Kagg-Säsong isch lanciert. Au wenn ych kai Alternative waiss: so langsam aber sicher dängg ych dr DD muess wägg (vo wääge s "Stingge fangt am Kopf aa" etc.).
Zem Glygg goot's vier Wuche bis zem näggschte Haimspiil. Ych glaub scho näggscht Wuchenänd wäär ych nit ins Joggeli, ha d Naase scho wieder zue voll.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!