Es goot wieder los. Ych ha fir die nei Säsong räch e guets Gfyyhl. Vor allem wenn noch Ändi Transferfänschter alli wo sette bliibe au no doo sinn sett's fir "Maischterrundi" länge.
E guete Ufftaggt wär nadierlig scho emool kai Saich, doorum fir hitte: 2:1-Sieg in Lausanne, Gool Kade und Barry.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Wenn nicht mal du das Niveau der letzten Saison halten kannst ...
Offenbar ist das unser Schicksal: Immer wieder grosse Hoffnungen zu Beginn, und dann müssen wir uns durch die Wirklichkeit diese Hoffnungen wieder mühsam abschminken lassen.
jo, was soll man da sagen: die hoffnungen waren grösser, als die leistungsfähigkeit der mannschaft... doof, aber noch nicht schlimm. es kann ja noch korrigiert werden...
komisch fand ich, dass die mannschaft nie wirklich die initiative hatte. und das gegen vorne wenig überraschendes geschah. die kreativität im aufbau war inexistent.
und schlimm fand ich das abwehrverhalten... 🤪 wurde im spielverlauf besser.aber zu beginn... 🫣
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Irgendwie wie befürchtet. Lausanne und denn no uff Kunschtraase ligt ene sehr...
Ha im Vorfäld moll e Ussaag ghört im Sinn vo "Mir sinn berait und wänn im erschte Match vo Afang aa....". Wenn ych so öbbis hör, bi mir amigs zimlig sicher, dass genau s Gegedail bassiert. Ha zwar vom Match nüdd gseh, aber wenn me nach guet 20 Minute 2-0 hinde isch...
Jä nu... immerhin vor YB platziert...
PS: Hett öbber die neu Saisonkarte "physisch" bschtellt und scho bikoh...?