Ha kai Luscht zem Tippe und aigetlig au kaini zem moorn an Match goo. Geschter ha mer gsait solang dr Vogel no doo isch boykottier ych dä Verain, denn dä Typ macht ys myner Mainig noch kabutt. Aber esoo wie's deent het wird er laider no ewäng blyybe. Ych wird bis er ewägg isch jewyyls spontan entschaide eb ych an e Match gang oder nit (Wätter, Pilcher im TV etc.) und mach halt ain uff Modefan, aber das isch mer egal. Sicher wird ych bi Termin-Kollisioone bis uff wyteres em FCB nimme dr Vorzug gää. Syt yber 50 Joor bi ych jetz derbyy, ych kaa mi nit erinnere in dääre lange Zyt je emool esoo gfruschtet gsii syy wie jetz.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
ich weiss gar nicht, was du DD und HV vorwirfst.... die machen doch eine gute arbeit.. keinerlei hektik, durchdachte entscheide, sie schenken vertrauen. und geben allen ausreichend zeit...
zudem habe sie es geschafft, fast 90% des kaders zusammenzuhalten..
da muss doch der trainer schuld sein. oder der schiri. oder der gegner. oder der rasen.
jedenfalls war der trainer nichts..
ich verstehe den entscheid total...
😂
mein tipp für chaos gg. slo: 3:1
ich nicht dabei, sondern weg. schaue am 📺
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
ups.... so was von schlecht. das habe ich nicht erwartet. aber unterdessen bin ich soweit, dass ich sage: es muss so schlecht werden, damit es wieder besser werden kann.
und noch was: der 🦆 muss weg. schnell.
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Ups... ha vergässe, dass mir dehaime "schpiile" (wobi me daas glaub nümm als Schpiile, sondern mehr als Ummestoh und Bäll verschängge miesst bezaichne), ha nadyrlig 0-4 gmaint und bi e bitz verruggt uff dr Hitz, dass är mi Tipp no kaputtgmacht hett.
Zitat von rkb im Beitrag #4ups.... so was von schlecht. das habe ich nicht erwartet. aber unterdessen bin ich soweit, dass ich sage: es muss so schlecht werden, damit es wieder besser werden kann.
und noch was: der 🦆 muss weg. schnell.
Leider muss ich dir beipflichten. Leider stimmt es.