[b]Und sunscht: Aigetlig ha ych s Gfyhl mir verliere. Aber ych mach jetz aber emool ain uff rkb, dängg positiv und tipp e Unentschiide.
👍 jetzt sind wir schon 2 (zwangs-)optimisten... dann muss es ja gut kommen. bei soviel positiver energie.... 😊
ich gehe von einem sieg aus. denn: wenn sie jetzt nicht den wagen in die spur bekommen? wann dann? sie hatten zeit zum trainieren. es ist die person trainer, welche die mannschaft zusammengestellt hat. und öffentlich wird (endlich) demut und bescheidenheit gezeigt. sie reden von abstiegskampf, gestehen fehler zumindest tlw. ein. und die öffentlichkeit merkt auch langsam, dass der heutige fcb nicht mehr an der vergangenheit gemessen werden sollte. die erwartungen sind nun auch tiefer. endlich!!!
also so quasi "offiziell" stehen viele zeichen doch auf anerkennen der realität. das ist für mich ein erster und wichtiger schritt. dem müsden jetzt die bereitschaft für kampf, einsatz und mannschaftlicher zusammenhalt folgen. alles dinge, von denen gemäss den diversen medienberichten die spieler der meinung sind, sie seien in der mannschaft vorhanden.
wem dem wirklich so ist, kommt es gut und geht langsam, aber stetig wieder aufwärts.
daher, lieber fanti, werde ich meinem image gerecht: sie gewinnen heute!!!
HOPP FCB ♥️💙
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Heute haben wir jetzt mal den Beton angerührt - erfolglos. Servette hatte trotzdem viele Chancen und kam dem Treffer beharrlich und sicher näher.
Kein Vorwurf an die Spieler oder den Trainer. Das Bemühen war da. Aber es war halt wieder zu sehen: Ein zusammengewürfeltes Team, keiner kennt die Mitspieler, in der Offensive sind es eher zu viele Varianten, alle sollen etwas spielen, also gibt es immer wieder neue Kombinationen auf dem Feld und entsprechend uneingespielt wirkt das. Und dazu kommt halt die Verunsicherung. Ich glaube allerdings nicht, dass da die defensive Einstellung wirklich hilfreich ist. Mir würde ein mutiges, optimistisches Angriffsspiel mehr Sinn machen. Man würde vielleicht auch ständig verlieren, aber man würde vielleicht auch etwas Selbstvertrauen gewinnen, kurze Erfolgserlebnisse haben. Wenn man so superdefensiv spielt wie heute und dann trotzdem verliert, ist alles nur schlecht und deprimierend.
Alles in allem ein logisches Resultat und ein logischer Rang.
Ych ha drei Opzioone ghaa zem dä Samschtig-Oobe verbringe: - FCB-Match im Joggeli - Rugby-Halbfinal am TV - Shakra-Konzärt im Z7
Ych ha laider die eerscht Variante gwählt. Rugby wäär saggspannend gsii und s Konzärt zimmlig sicher e sehr stimmigsvolle Sach - ha Shakra scho mehrmols gseh und sie hänn mir no nie entdyscht.
Au dr FCB ha ych scho - underdriibe gsait - mehrmols gseh. Und entdyscht het er mi scho rächt hyffig. Aber das wo jetz abgoot isch dr Diefpunggt vo yber 50 Joor FCB-Fan-syy. Wo mer sälbertsmool in d Säsong 87/88 gange sinn hänn mer gwysst dass mit sällere Mannschaft alles andere als e Abstiig e Yberraschig wäär. Es isch denn au esoo koo, drotzdäm sinn mer bi jeedem Match haim mit em Wysse dass die in rootblau alles gää hänn wo meeglig isch, aber es het halt aifach nit glängt. Hyyr stoot e zämmekauffti Truppe uff em Fäld wo yberhaupt nit zämmebasst und kai Häärz und Yysatz zaigt. Dä wo die zämmeboschtet het schafft's nit syni - ych bedoon SYNI! - Spiiler zuen ere Mannschaft foorme. Zuedäm het er dä Drääner wo er ums Verregge het welle zem Daifel gjaggt - guet antzipiert bi dr Verpflichtig, momool...
Langer Reed kurzer Sinn: dr Vogel muess wägg, und zwar so schnäll wie meeglig. Dä fiehrt uns in Abgrund. Je länger dä doob bliibt desto dänggbaarer wird s Undänggbaare: dr Abstiig. "Nie me, nie me Nati B!"? Glaub mir sette das nimme singe...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych bi mit dr minimale Hoffnig ins Joggeli gange, dass dr FCB d Nati-Pause gnutzt hett, zum e bitzeli zämme z Trainiere (was isch aigentlig egal, es mangled jo an allem...) und mir e nätte Ferieabschluss schänggt. Wyt gfählt.
Und wenn me in gwüsse andere Schpiil gmaint hett, es goht nümm schlächter, denn kunnt dr FCB, Ussgoob 2023 und bewiist mit aller Macht s Gegedail. Klar... mehrhaitlig jungi Mannschat, s fählende Sälbschtverdraue machts nidd besser und denn no dr friehi Ussfall vom Comas usw.
Aber hey... drotz allne Widrigkaite sötts JEDEM Fuessballprofi möglig si, dr Ball moll mehr als 5 Sekunde in de aigene Raihe z bhalte und au emolle e Ball jensaits vo dr Mittellinie uff e Mitschpiiler und nidd dr Gegner (Tribüni, Syte-Out, whatever...) z bikoh. Daas mit schlicht mangelndem Biss fiehrt hochverdient zu 0 Goal, null Pünggt. S ainzig "positive" isch gsi, dass me nidd no hööcher verloore hett.
Vermuetlig isch s loggere Cupmätchli gege Bosporus Gift gis, dr aind oder ander hett vermuetlig scho wiider gmaint, si sige Siibesieche.
Bi gschpanne, wie's wyter goht. Dr Klasseerhalt wär en Erfolg.