Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #4Vermuetlig vorallem e Lotterie uff eme kuum beschpiilbare Raase... :-(
Ha mi scho gfrogt eb dr Match yberhaupt stattfinde kaa, vor allem nochdäm si dää z Winterthur wääre unbespiilbaarem Terrain abgsait hänn. Aber in St. Galle hänn si jo sicher e Raasehaizig, dr Blatz wird aber dängg drotzdäm in eme eenter mässige Zuestand syy.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ha numme d TV-Zämmefassig gseh. Den Umständ entsprächend isch es e guet's Unentschiide fir Basel. Eenter e Saich: näggschte Samschtig git's wääge Sperri zwai wyteri Absänze...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
platz isch tip top gsi. gfällige match, uuuuuh huere chalt (-4), nonsense penalty basel, harti roti charte basel. regeltechnisch beides ok, wenn au unsinn.
Zitat von Zuschauer im Beitrag #9platz isch tip top gsi. gfällige match, uuuuuh huere chalt (-4), nonsense penalty basel, harti roti charte basel. regeltechnisch beides ok, wenn au unsinn.
das würde ich so unterschriibe...
und ich habe mich genervt über quillemenot und zeidler und görtler: der eine fällt sehr leicht (nicht beim penalty, der war korrekt) und jammert immer. und die beiden anderen beklagen sich über genau das, von dem sie selber leben: härte, emotionen, etc.
henu, nach dem spiel: 1:1 ist gerecht.
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.