Der FCB gewinnt, ganz einfach, weil endlich sowas wie Konstanz in die Mannschaft kommt: in etwa die gleichen Startspieler, etc. Und die Mannschaft hat bewiesen, dass sie auch jene Spiele gewinnen kann, welche aufgrund der eigenen Leistung eigentlich nicht hätten gewonnen werden dürfen. Ich hoffe, dass sie dadurch so etwas wie Vertrauen in die eigenenen Fähigkeiten bekommen und auch dann dagegen heben, wenn der Gegner Oberwasser hat und das Spiel ev. auch (mal) dominiert.
Das "Dagegen heben" wird gerade gegen YB matchentscheidend, da diese Mannschaft physisch einfach deutlich stärker ist als der FCB.... aber zudem ist diese Mannschaft auf massiv geschwächt: YB hat einfach zu viele Absenzen: verkauft, verletzt oder sonst irgendwo versorgt.....
Ich tippe daher auf ein 3:1 für den FCB nach hartem Kampf.
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Und noch etwas zum Spiel: Mir hat der FCB sehr gut gefallen. Wir haben die Berner dominiert und zahlreiche Chancen herausgespielt. Phasenweise boten die Unseren ein sehr schönes Kombinationsspiel. und ein gutes defensives Stellungsspiel. Man sah deutliche Fortschritte.
Was man halt noch richtig trainieren muss: Schüsse dürfen einfach nicht über das Tor! Das muss im Training abgestellt werden. Wer übers Tor schiesst, läuft ein paar Extrarunden.
Und dann hatten wir Pech mit dem Pfostenschuss.
Und komisch, dass das nie jemand sagt. Sage ich es halt als Erster: Frei ist kein Verteidiger.
Toll waren heute Esposito und Tavares, meist auch Pelmard, Burger und Xhaka (der scheint wieder der alte zu werden).
Enttäuschend Ndoye (unheimlich langsam im Kopf) und Lang.
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #8Gopf, tipp moll e aschtändigs 6-0!!!
Hesch jo au Uneentschiide tippt.
Ych ha dr Match zwor zemänd scho no spannend und intensiv gfunde, grundsätzlig aber aifach schlächt. Und zwor vo baide, kai Wunder wird Ziri Maischter. Vyyli Fählbäss, sunschtigi Fähler, Zuefalls-Aggzioone - do hänn dr Zwait und dr Dritt vo dr Super League gspiilt, und s Niveau vo däm Match zaigt wie schwach unseri Liga (woorde) isch. Und dr San het sich aabasst, ha no sälte e schlächtere Schiiri gseh im Joggeli. Au är grundsätzlig schlächt resp. är het uff baidi Syte dernääbe pfiffe.
Fir mi MotM dr Tavares, dä isch gfyhlt yberall gsii uff em Blatz, Topp-Yysatz!! Au guet dr Millar vor allem in Aabedracht vo sym lange/wyt entfäärnte Nati-Yysatz. Und denn nadierlig dr Tauli mit sym Hammer-Gool! Au dr Esposito het mer gfalle, aber är sett emool uffheere schauspiilere und dräggele. Dr Räscht ainigermasse okay bis eenter schlächt, au mir het dr Frei als IV nit gfalle. Stocki und Kasami noch dr Yywäggslig ooni Wirggig, baidi schwach!
Näggscht Wuche git's denn in St. Galle e 6:0 - aber nadierlig gäägen uns...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!