In diesem Spiel muss einfach ein Sieg her. Gegen Lausanne hat der FCB schon zu viele Punkte liegen lassen. Ich kann mir aber vorstellen, dass es eine sehr zähe Angelegenheit wird, evtl. brauch es am Ende die Einwechslung vom Mentalitätsspieler Szalai als Tank im Sturm. Ich würde ihm einen solchen Einstand gönnen, uns wünsche ich eher eine Gala...
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #2 Gege Lausanne mienn jetzt aifach drey Pünggt ane: 3-1! Vorgängig dr EHC (ybringes gege Lyss) bitte ohni Verlängerig oder gar Penaltyschiesse. 5-2
Gar nidd moll so schlächt, vorallem mit Bligg uff d Azahl Goal vo unserne! Ych hätt mit e bitz mehr Gegewehr grächnet. Allerdings isch au z saage, dass dr EHC dytlig dominanter gsi isch als dr FCB. Lausanne in dere Form isch grad rächtzytig koh, die näggschte Schpiil dürfte um ainiges kniffliger wärde. Cool, dass dr Szalaj grad scho droffe hett. Und dr Pavlovic hett sich m.E. im Verlauf vom Match gstaigered. Und me hett au scho bitz vo synere physische Präsenz mitbikoh. Vorallem dunggts mi, hett dr Pelmard e so e bitz weniger Arbeit ka und die wo ihm "bliibe" isch, denn rächt souverän glöst.
Noch ere zimlig schwache eerschte Halbzyt immerhin e Staigerig. Allerdings isch Lausanne erschreggend schwach gsii, die hänn gspiilt wien e Abstiiger. Ewäng Glygg hänn mer au no ghaa, fir mi isch's 1:0 irreguläär wääge Absyts. Dr Pavlovic het gfalle, gueti Bresänz und ab und zue au scheeni langi Päss. Und nadierlig au em Szalai sy Yystand isch perfäggt gsii. Schaad dass die baide in dr ConfLeague nit spiile deerfe. Gar nyt dunggt mi dr Tschalow, isch glaub e Fählinveschtizioon. Bi gspannt uff näggschte Sunntig, dängg aber mer griege ain an Pinsel.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich sehe beim 1:0 kein Offside. Tschalow stand nicht im Offside. Und bei Tschalows Ablegen stand Lang nicht mehr im Offside.
Immerhin ist mit dem FC Lausanne Sport ein Team in der NLA, welches noch schwächer ist als der FCB. Und dank den guten Resultaten in der Zeit vor den 4 Last-Minute-Transfers hat der FCB derart viele Punkte auf dem Konto, dass selbst das Erreichen des Barrage-Spiels kaum noch zu befürchten ist.
Ein Spiel, dass nicht ganz einfach einzuordnen ist: Einerseits gab es gute Punkte (die Debüts von Pavlovic und Szalai, dass die Mannschaft bis zum Ende Tore schiessen wollte, 3:0 ist vom Resultat her OK, etc.). Andererseits hatte Basel auch Mühe sowie eigentlich kaum Torchancen neben den drei Toren und Lausanne wirkte sehr schwach. Eine Einordnung ist daher erst nächste Woche möglich: Punktet Basel in Zürich, wäre das ein starkes Zeichen. Ich behaupte (bzw. hoffe), dass Zürich dem FCB besser liegt als das mit Mann und Maus mauernde Lausanne. So hat Basel in beiden bisherigen Spielen bisher gut ausgesehen.