Heute ist Match. Und wir sind wieder nur vor der Glotze.
Ich bin gespannt, ob sich Sforza etwas einfallen lässt. Vor allem für unsere zwei Problemkinder Frei und Kazami. Vielleicht könnte man die zwei mal die Position tauschen lassen, das würde vielleicht beide etwas wecken. Noch lieber sähe ich Stocker oder Zuffi auf der Zehn.
Eigentlich sollte nach dem Abschiffer zuhause gegen den FCZ und dem Debakel in der zweiten Halbzeit gegen Sion jetzt wieder eine Reaktion kommen. Nochmals kann man sich eine solche Schläfrigkeit nicht leisten.
Aufgrund der bisherigen Spielen gegen Zürich diese Saison sind wir ja kaum Favorit. Immerhin spielt Basel auswärts (was ich jetzt gerade nochmals kurz prüfen musste, ob zuhause oder auswärts spielt vor dem TV ja nicht so eine Rolle).
Bossl abselut harmloos, usser wenn dr Brächer e Bläggaut het. Derzue hinde zimglig unsicher (Van der Werff, Klose). Und jetz kunnt die tradizionell schwächer zwait Halbzyt, d.h. dä Match isch scho verloore.
YB fiehrt DreiNull in Lugano, glaub Ändi Hornig sinn die Maischter.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Immerhin: Die zwait Halbzyt isch nit schlächter gsii als die eerscht - was aber au nit schwäär gsii isch. Lägg isch dä FCB schlächt. Ych glaub ych hä sälbertsmool in dr NLB meh Spass ghaa zem däm Club zueluege. Burgener/Heri/Sforza hauet ändlig ab!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ybrigens: *sing* "VAR, huh, what is it good for? Absolutely nothing!" ZwaiNull klar offside, und die doofe Källerassle gsehn's nit. Aber egal, isch jo nit matchentschaidend gsii.
Eine sehr bescheidene Leistung gegen einen sehr bescheidenen Gegner in einem sehr bescheidenen Spiel. Vielleicht das Schlimmste: Ich ärgere mich nicht einmal mehr richtig. Vielleicht liegt das daran, dass man nicht mehr ins Stadion kann. Vielleicht auch einfach an der Einsicht, dass es erst nach Burgener besser wird. Ich weiss es nicht.
Versteht ihr, was da los ist? Wir haben bestimmt nicht die schlechteren Spieler als der Z, aber sie spielen schlechter. Kasami kann doch mehr, als er heute gezeigt hat (heute habe ich einen Pass von ihm gesehen, der angekommen ist - sagenhaft träge, er wirkt resigniert und jedenfalls fehl am Platz als Nummer 10). Und Frei konnte doch auch mal etwas und hat früher nicht einfach jeden Schuss mit Rücklage weit übers Tor gehauen.
Gefallen haben mir heute Klose, Bunjaku und Zhegrova. Sind schon etwas wenig.
Zitat von Captain Sky im Beitrag #10Ich ärgere mich nicht einmal mehr richtig. Vielleicht liegt das daran, dass man nicht mehr ins Stadion kann. Vielleicht auch einfach an der Einsicht, dass es erst nach Burgener besser wird. Ich weiss es nicht
Au bi mir het e gwysse Fatalismus Yyzuug ghalte, ych wyntsch mer scho fascht dass mer schlächt spiile und verliere zem dr Abgang vom Sforza beschleunige. Aber Burgheriner nämme wohrschyynlig alles in Kauf, au e Usschaide im Göp am Mittwuch wird si kuum derzue veraalosse dr CS z spigge. Vyllicht wär's anders wenn's Stadion gfyllt wäär. Me stell sich emool vor was im Joggeli abgoo wuurd in der jetzige Situazioon - Support-Straigg, Pfyffkonzärt, Stadion-Boykott vo dr MK, vyllicht wuurd d Fiehrig denn ändlig uffwache. Aber das "Druggmittel" stoot nit zer Verfigig, vo däm här blyybt wohrschyynlig numme "Usharre" bis Burgherisforza ändlig ewägg sinn...
Blöderwyys hett dr Sforza glaub no e Verdraag bis Mitti 2022. Bi dämm Nidd-Laischtigsusswyys als Trainer hätt me ihm nur e Aijooresverdraag dörfe gäh.
So hätt me ihn nach em Usschaide im Cup (also vermuetlig am Donnschtig...) könne ohni allzue grosse finanzielli Folge in d Wieschti schigge und dr neu Trainer hätt denn ainigermasse in Rueh die verschiidene jüngere Schpiiler, wo im Momänt im Kader stöhn (syt hütt jo wiider neui...), könne uffbaue und näggschtg Saison derfür soorge, dass YB nidd no in dr Dümmi zume 5. Titel in Folg schtolpered.
Het me dr Wicky sälbertsmool nit au drotz lauffendem Vertrag gspiggt? Aber zem Mergge dass dä Sforza nyt bis yberhaupt nyt taugt bruucht's e ganz glai weeneli Fuessball-Sachverstand, und dä fählt in dr aggduelle FCB-Fiehrig gänzlig.
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #13So hätt me ihn nach em Usschaide im Cup (also vermuetlig am Donnschtig...)
Immer diese Schwarzmalerei: Ich bin mir ganz sicher, dass Basel am Donnerstag nicht aus dem Cup ausscheiden wird.
(der FCB wird dann höchstens bereits ausgeschiedenen sein...)
Zitat von Fanti im Beitrag #14Het me dr Wicky sälbertsmool nit au drotz lauffendem Vertrag gspiggt?
Doch, natürlich. Nach wenigen (Pflicht-)Spielen. Allerdings sagt ja Burgener mittlerweile, dass das ein Fehler war. Insofern ist er da jetzt wohl geduldiger (und vielleicht war das auch der Grund für die Kehrtwende bei Koller). Rein rational kann man wohl noch einen Monat oder zwei Monate warten: Aufgrund der Inkonstanz der anderen Mannschaften wird Basel auch dann noch einen der vorderen Plätze belegen und YB ist ja eh uneinholbar.