Xeht jo esoo us als kennt dr Match stattfinde. Und me kaa sogar wieder emool im "Free-TV" zueluege. Fir mi isch d Usgangslaag vellig offe; ych kaa Zi!rü im Momänt nit yyschätze und bim FCB waiss ych nit eb si scho stabil gnueg sinn zem wieder e ainigermasse rächti Laischtig wie am letschte Sunntig zaige. E Sieg wäär nadierlig toll, me wuuurd an YB aanekoo. Aber ebe, zer Zyt isch dr CH-Fuessball ewäng e "Wundergugge".
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich befürchte etwas, dass nach dem Erfolg und dem Lob gegen St. Gallen nun ein kleiner Rückschlag folgt, ein Unentschieden. Ich fände es klüger, wenn es ein, zwei Änderungen in der Aufstellung gäbe. Die gleichen Leute wie nach dem klaren Sieg in St. Gallen könnte zu trügerischer Selbstzufriedenheit führen.
Bunjaku gut, Jorge, wie zu erwarten war, im zweiten Spiel etwas weniger überzeugend. Schwach Frei: dirigiert wieder die andern rum und spielt reihenweise Fehlpässe. Schwach bisher auch Kasami. Und heute höre jetzt einmal auch ich, was Sforza alles schreit, das meiste ziemlich unbrauchbar. Er kommentiert, als sei es ein Training. Die Spieler scheinen mir ab der Mitte der Halbzeit eher verunsichert durch sein Schreien als gestärkt.
Will ych zur Zyt (?) kuum no usem Büro usekumm, hann ych dr Match "zytversetzt" gluegt. Die erscht Halbzyt ha mr no adoh, mi aber sehr über die unglaublig vyyle und "aifach" Zueschpiil (drotz fählendem Tempo...) gnärvt. Zuedämm zimlig ideelos gege d "Wand" vo Scheisszüri.
2. Hz hann ych denn ab Sekunde 24 im Schnälldurchlauf "gluegt". Interessant isch höggschtens gsi, dass dr Match no immer brutal yyschlööfernd gwirggt hett. E FCB-Chance hann ych derbi nidd könne entdegge. Alles in allem also ehnder positiv, dass ych nidd dr ganz Match ha miesse live luege...
Dr Xhaka fählt brutal. Au e Stocker könnt Impuls liifere und dr Marchand würd vermuetlig e besseri Falle mache, als mängge andere. Und irgendwie "bassend"... in de letschte baide Mätsch hett dr Pululu (ych hätt ehrlig nümm dänggt...) e rächt guete Yydrugg hinderloh. Zagg, Verletzt.
Jä nu... schlussändlig e "Episödli" in Sache CH-Maischterschaft wo so oder so kümligscht ainigermasse "normal" wird duuregfiehrt wärde.
Habe den Match nur mit einem Auge geschaut. Das was ich gesehen habe, war grässlich: Das alte Problem, dass der FCB sich gegen tiefstehende, einigermassen gut organisierte Gegner nicht durchsetzen kann. Wenn man dann in jedem Spiel mindestens ein Gegentor bekommt, gewinnt man nicht.
War mehr als grässlich. Zhegrova, Bunjaku, Frei sehr sehr schwach, der Rest schwach. Nikolic hatte in HZ1 eine sehr gute und eine gute Parade, das Gegentor ist dann wieder sein Ding, da muss er das nahe Eck besser zumachen. Wobei wohl ausserhalb von Ballettschulen kein Mensch weiss, was der Cömert da in der Luft herumgurkt mit dem Fuss bei der Siegtorflanke... Auch das war erbärmlich.