Vyyl lauft jo nümm, aber in dr Oschtschwiz dörf me schynts no Schutte...
Ych ha kai Ahnig, was me erwarte ka. Ych gang aber dervo uss, dass so e Quarantäne-Pause für e funktionierends Zämmepschpiile nidd sonderlig förderlig isch. Ergo wär ych mit aim Punggt wohl zfriide...
Mir scheint St.Gallen aktuell nicht mehr ganz so stark. Welche Folgen die Quarantäne bei Basel hat, finde ich schwierig abzuschätzen. Bei den Ansprüchen des FCBs müsste eigentlich ein Sieg das Ziel sein. Gespannt bin ich auf Jorge.
Ha numme d Zämmefassig im Superlihggool gseh. Vo däm häär kaa ych nit beurtaile wie guet oder schlächt d Laischtig vom FCB gsii isch. Aber ganz dernääbe kaa's ni gsii syy sunscht gwynnt me in St. Galle nit 3:1. Dr Nikolic het bim Gäägegool, ewäng unglygglig usgseh, yydrygglig derfir em Frei sy Sololauf zem 1:2. Und scheen het dr Kasami in sym eerschte FCB-Match scho droffe. Uff jeede Fall drei wichtigi Pinggt, jetz no dr Nochrdaag gääge Zi!rü gwynne und me isch derbyy.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich würde die Leistung des FCBs als "realistisch" bezeichnen: Basel wusste, dass die Vorbereitung nicht optimal war und hat das Optimum aus seinen Möglichkeiten gemacht, wobei individuell ja schon viel Qualität vorhanden ist.
Die Diskussionen um Nikolic finde ich etwas überflüssig: Im Vergleich zum St.Gallen-Goali war er sicher nicht schlechter. Aktionen, bei denen er sich auszeichnen konnte, gab es zudem kaum, da es eigentlich nur harmlose Abschlüsse aufs Tor gab.