Zitat von Rincewind im Beitrag #31-4 für dr FCB, Ihr elände Pessimischte!
Sch***tipp, isch nummer 0:3 gsii...
Im Ärnscht: ych ha jo ghofft dass si hitte s Europagöp-Gsicht zaige, und prompt hänn si's gmacht. Aber d Zypriote sinn jo au saggschwach gsii. Achtelfinal isch mit an Sicherhait gränzender Wohrschyynlichkait erraicht. Eintracht Frankfurt wäär no gail als näggschte Gäägner.
Edit: dr Schüttler isch allwääg am Duuregheie, dr EHC het jo au gwunne!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Tolle Leistung, aber wie fast immer in dieser Saison: Tolle Leistungen gibt es gegen Teams mit sachschwacher Verteidigung. Das scheint die Basler zu animieren, dann zeigen sie gleich ihr Gala-Gewand. Aber auch sonst war man heute stark: Das entschlossene Herausstechen aus der Verteidigung hat mich beeindruckt.
Sehr schön, dass Campo von Anfang an spielen durfte - und prompt hat man gesehen, was er leisten kann, wenn man ihm Vertrauen schenkt. Ich hoffe, dass es so weitergeht.
Mir scheint, bei Deinen Aussagen sind einige Satzteile durcheinander geraten. Ich füge sie mal rasch richtig zusammen...
Zitat von Tschum im Beitrag #5Sehr schön, dass Campo von Anfang an spielen durfte - und prompt hat man gesehen, was er leisten kann, wenn es gegen Teams mit sachschwacher Verteidigung geht.
Ych ha dr Match nur zytversetzt und zume grosse Dail im "Schnälldurchlauf" gseh. Alles in allem e souveräni Sach gege e vermuetlig wirglig nidd allzustargg yyzschätzende Gegner. Im Gegesatz zum Tschum hett mir dr Campo nidd wirglig guet gfalle. Do hetts e baar pomadigi Akzioone gäh, wo im gege e bitz bessere Gegner ins Aug gange wärde. Technisch e guete Schpiiler, aber d Yyschtellig stimmt aifach nidd.
Somit tatsächlig e glungene Obe, denn es isch dr sehr sälteni Fall yydrätte, dass dr EHC und dr FCB gwünne, wenn si glyychzytig oder am glyyche Daag schpiile. Nach fünf knappe Niiderlaage (dervo 2x nach Verlängrig, 1x nach Penalty) in dere Saison hett me jetzt die Duubeldörfer… eh... Dübedörfer ändlig mööge. S blibt spannend! :-)
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #7Im Gegesatz zum Tschum hett mir dr Campo nidd wirglig guet gfalle.
Mir au nit. Ych bi noch dr Drummelstund statt in d Baiz haim go dr Match luege (ca. ab Min. 30), und s eerscht wo ych gseh ha isch e katastrophale Fählbass gsii vom Campo am aigene Stroofruum. Zem Glygg het Nikosia d Situazioon nit usnetze kenne. Okay, dr Absatzbass zem Frei vor em 0:2 isch toll gsii, sunscht aber het mi dr Campo wie so hyffig nit yberzygt.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Rincewind im Beitrag #6Mir scheint, bei Deinen Aussagen sind einige Satzteile durcheinander geraten. Ich füge sie mal rasch richtig zusammen...
Zitat von Tschum im Beitrag #5Sehr schön, dass Campo von Anfang an spielen durfte - und prompt hat man gesehen, was er leisten kann, wenn es gegen Teams mit sachschwacher Verteidigung geht.
Gibt es nicht die Wendung: jemandem die Worte im Mund umdrehen???
Ich bin halt wirklich der gegenteiligen Meinung: Gerade bei einer starken und massierten Verteidigung wäre Campo wertvoll, sofern offensiv gespielt wird. Weil er Ideen und die entsprechende Technik besitzt.