Ich weiss einfach nicht, was ich tippen soll. Alles ist denkbar:
Thun ist motiviert und im Aufwind - der FCB wieder ohne Ideen in der Aufstellung und im Spiel. Rückfall in den Koller-Spielstil, Frei lässt sich wieder viel nach hinten fallen und dirigiert und kommentiert rum, bringt selbst aber kaum etwas zustande, Niederlage oder mühsames Unentschieden.
Oder Thun ist motiviert und im Aufwind - aber der FCB auch, er spielt konsequent nach vorne, wieder mit einem offensiven Zehner und mit Riveros, mit dem Ziel, einfach mehr Tore zu schiessen als man erhält. Dazu eine Aufstellung, die wieder etwas ausprobiert, damit die Spieler auch wirklich wach sind.
Es wäre typisch, dass unsere kleine Euphorie wieder gestoppt wird. 1:2.
Von der Ausgangslage her zählt nur ein Sieg. Wenn diese souverän ist, umso besser. Ich würde mir zudem wünschen, dass Bunjaku erneut eine Chance erhält.
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #2wenn Dream Theater geschter hammermässig gsi isch, miesst jo morn HammerFall theatralisch wärde
Oder traumatisch
Nö. Traumatisch isch hütt gsi.
U.N.T.E.R.I.R.D.I.S.C.H.
Ych frog mi...
...gits e Ballverluschtquote vo mehr als 100%? ...wie ka me sich jede Ball z wyt vorleege? ...ässe die au jede Daag s glyyche oder isch me nur uff em Platz dermasse ideeloos? ...was trainiere die aigentlig? Eggbäll könnes uff jede Fall nidd si. Das git 12x kai Gfohr und 1x e Gegegoal
S hett aber au positivs ka. Mir sinn an dr früsche Luft gsi UND mir mienn ys ganz sicher kaini Gedangge me mache, öb me Sangalle und Ebay no könnt gföhrlig wärde. Git au mehr Zyt fir anders.
Wyteri Pluspinggt fir d Zuekumft: - Mee Blatz im Stadion wil immer weeniger Lyt dä Schrott gehn go luege. - Zuesätzligi Freizyt, Europagöp fallt näggscht Säsong ewägg. - Mitlaid vom Umfäld wenn me sich als FCB-Fan outet (okay, kaa au in Usglachtwäärde umschwängge). - In e baar Joor git's wieder e ruschendi Uffstiggsfyyr (vo dr Promotion in d Challenge League).
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!