Was meint ihr? Schafft der FCB am Sonntag endlich wieder mal einen Sieg? Ausgerechnet gg. YB? Das wäre an der Zeit. Und YB wohl auch selten so eunfach schlagbar, wie jetzt. Wäre unser 3-Zack noch Ajeti, Barry, Traore und der FCB in der Form vor dem Simmerschlusskauf (🫣), ich wäre sehr optimistisch. Aber so wie jetzt? Ich weiss nicht...
Und ihr?
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Ych dängg es git e Match "Not gääge Eländ" uff entsprächend dieffem Niveau mit em schlächtere Ändi fir uns. Und in dr Nati-Pause wird dr FC denn freigschtellt und es git dr drölfeachzigschti Nei-Aafang in dr waswaissychwievyylte Ybergangs-Säsong.
Eb ych mir dä Gingg am Sunntig aadue entschaid ych spontan je nach Wätter, Faarb vom Moorge-Bisi etc. Eerschtens steggt mer die Nit-Laischtig gääge Zi!rü no z fescht in de Gnoche und zwaitens bruuch ych kaini MK-Liedli wo mir mitdaile dass em Herr Von Ballmoos sy Mueter im Rootliechtmiliöö schafft. So Saich isch mer definitiv z brimitiv.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich könnte mir vorstellen, dass beide Teams heute positiv überraschen und auf der Höhe ihrer Möglichkeiten spielen. Sie haben beide das Messer am Hals, niemand erwartet etwas Tolles von ihnen, das könnte ihre Chance sein.
Falls das eintrifft, denke ich, dass es mit einem guten Resultat für YB endet. Ihr Potential schätze ich höher ein als das unsere.
Kai wirglig guete Match, aber schön hett me eBay no bitz diefer ins Eländ könne schtürze. Und au nätt, dass wiider moll ain vo dene Holzhagger vom Fäld gflooge isch. Aigentlig hätt au dr Camara no miesse goh, aber daas isch bi dämm jo sowieso in jedem 2. Schpieel eso. Nur wänns d Schiris nidd wohr ha...
Die beschte Noote bikömme vo mir dr Shaq (sini Standards bringe Gfohr vorem Goal) und dr Baro. Sehr ballsicher und zwaikampfstargg gsi. Und nadyrlig dr Hitz, wo kurz vor Schluss bravourös ghebbt hett. Gar nidd so aifach, will vyyl Bäll hett är nidd gseh.
Wenn d Verletzigshäx nidd zueschloht und sich d Automatisme yyschpiile, könnts durchuss öbbis wäärde.
Habe in den Ferien vor dem Teletext (Internet) mitgefiebert und konnte am Schluss jubeln. Es ist aber nur ein Schritt, um im Kampf um Rang 6 dabei zu bleiben.