Team: Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch; Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch; Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch; Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch
Uswäggslige: Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch fir ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo spoot zem Drääning koo isch fir ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch fir ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo z spoot zem Drääning koo isch fir ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch
Resultat: 2:1
Gool: Ain wo nit z spoot zem Drääning koo isch, Ain wo spoot zem Drääning koo isch; Sène
Fans: 21'965
Und sunscht: Es bliibt e bitz Hoffnig uff dr 6. Blatz.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Kei Lust, kei Rückgrat, kei Kampfgeist, kei Qualität, kei Spirit, kei Technik, kei Taktik, kei Istellig, kei Charakter, kei gar nüt. Vo mir us kame alli Zäme zum Teufel jage vo dene Versager, inclusive Trainerstab. I bi scho lang nüm so stinghässig vomene Match hei. Alli Zäme usestelle, Hochverräter!
das meine ich ehrlich: seit ich - nach spital- und reha-aufenthalt - wieder live im joggeli sitze, haben sie 2 spiele gespielt und beide im gleichen stil verloren. daher: das nächste spiel schaue im 📺.
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Scheen z lääse dass wieder uff de Bai bisch!! Und schaad dass bi Dyni eerschte "Gehversuech" ins Joggeli baidi Mool soone e Schrott hesch miesse erlääbe.
Mir stinggt's au gwaltig gääge Winti ins Stadion z goo. Uff dr ainte Syte e glangwylti, yberbewärteti und schlächt zämmegschtellti Söldnertruppe, uff dr andere Syte e guet gfiehrte Club mit ere tolle Mannschaft und eme Drääner wo's schafft, s beschtmeeglige us sym Team uuse z hoole. Bref: Git zimmlig sicher wieder e underirdischi Vorstellig vo Rotblau und ain an Pinsel.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Fanti im Beitrag #5Scheen z lääse dass wieder uff de Bai bisch!! Und schaad dass bi Dyni eerschte "Gehversuech" ins Joggeli baidi Mool soone e Schrott hesch miesse erlääbe.
Mir stinggt's au gwaltig gääge Winti ins Stadion z goo. Uff dr ainte Syte e glangwylti, yberbewärteti und schlächt zämmegschtellti Söldnertruppe, uff dr andere Syte e guet gfiehrte Club mit ere tolle Mannschaft und eme Drääner wo's schafft, s beschtmeeglige us sym Team uuse z hoole. Bref: Git zimmlig sicher wieder e underirdischi Vorstellig vo Rotblau und ain an Pinsel.
Ich dachte eigentlich in die Richtung, das sich daheim bleibe, weil ich nur Pech bringe.... oder anders gesagt: als ici die Spiele im TV geschaut habe, waren Sie in der Regel erfolgreicher. Ich würde es also eher machen, um der Mannschaft zu helfen. Und weniger um mich zu schützen.... 😉
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.