Ych glaub nidd an e fuessballerische Staigerig syt em Cupschpiil. Und Yverdon macht si Sach bislang sehr guet. Aigentlig hilft nur e Siig, sälbscht e Unentschiide wär praktisch nutzloos, drumm wirds wohrschynlig genau daas gäh. 2-2
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #2Ych glaub nidd an e fuessballerische Staigerig syt em Cupschpiil. Und Yverdon macht si Sach bislang sehr guet. Aigentlig hilft nur e Siig, sälbscht e Unentschiide wär praktisch nutzloos, drumm wirds wohrschynlig genau daas gäh. 2-2
ich bi - wie immer vorem schpiel - optimischt.... dr FCB erknorzt sich e sieg...2:1 oder 1:0. isch aigentlig glich... hauptsach gwunne...
und söttis doch anders ko, halt ich mi an das, wo hüt am morge immene fründe-chat gschribe worde isch (inkl. pdf im ahang): "als einstimmung für heute.. da es gg. einen aufsteiger UND welschen club geht, wird es ja wohl eine niederlage geben... 🫣🤷♂️"
rkb
hat folgende Dateien an diesen Beitrag angehängt
Vyllicht sett ych wirgglig emool ewäng Glaigäld ins Wettgschäft inveschtiere...
En eminänt wichtige Sieg hitte. Nadierlig wääge de drei Pinggt, aber au fir dr Kopf. Ych ha noch em Penalty nimme dermit grächnet, dr FCB het mi in dr zwaite Halbzyt nimme esoo yberzygt wie vor dr Pause. Beschte Maa fir mi dr Frei, au dr Kade het mer gfalle. Schmid au besser als au scho, Demir ebefalls guet (aber numme in dr 1. HZ). Und topp nadierlig dr Celestini: är het dr Sieg yygwäggslet, usgrächnet Barry und Sigua wo z letscht underirdisch gsii sinn hänn dr Deggel zuegmacht. Gnäärvt het mi dr Veiga mit synere bleede Dänzlerei, e bitzli ybermotiviert dä Maa. Grund derfir hätt er nit, vor allem vor dr Pause het er e baar grauehafti Fählbass verbroche.
Alles in allem nadierlig immer noonig wirgglig guet, aber jetz bruucht's e baar "dräggigi" Sieg - dr Aafang isch gmacht!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Wie klein ist doch der Unterschied zwischen miserabel und alles geht schief einerseits und stark und toll und erfolgreich anderseits. Wenn Yverdon ein bisschen mehr Glück gehabt hätte und der FCB ein klein bisschen weniger, hätte ein Spiel rauskommen können wie die vorangehenden (denn schon da waren wir anfangs durchaus ansprechend und mit viel Einsatz unterwegs).
Zum Beisiel hätte Frei für sein Auflaufen-Lassen auch die zweite gelbe Karte erhalten können. Aber hat er halt nicht.
Mich freut der Assist von Barry. Er selbst hat immer wieder gezeigt, dass er steil angespielt werden möchte - niemand ist darauf eingestiegen. Und dann macht er es selber für Sigua. Mag ich ihm gönnen.
Es waren 19'813 ZuschauerInnen, Fanti, nicht 19'877, wie du vorausgesagt hast. Ein bisschen mehr Konzentration, bitte! Das Resultat voraussagen kann ja jeder, aber bei den ZuschauerInnen um 64 daneben hauen, ist schon ein bisschen peinlich!
Und dann noch den: Sobald du deine Propheten-Gabe in Geld umsetzen willst, wird sie dir verloren gehen.