Dr Yystand vo unserem neie Drääner. Es wird kai lyychte Gang, me wird miesse (Kunscht-)Raase frässe fir's Wyterkoo. Und ych ha ewäng myni Zwyyfel eb unseri Divene das kenne. Aber dängge mer positiv, irgendwenn muess es jo emool uffwäärts goo. Dorum: ZwaiAins fir uns, aber eerscht noch Verlängerig. Uffstellig, Gool etc. sinn mer egal.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Fanti im Beitrag #1Dr Yystand vo unserem neie Drääner. Es wird kai lyychte Gang, me wird miesse (Kunscht-)Raase frässe fir's Wyterkoo. Und ych ha ewäng myni Zwyyfel eb unseri Divene das kenne. Aber dängge mer positiv, irgendwenn muess es jo emool uffwäärts goo. Dorum: ZwaiAins fir uns, aber eerscht noch Verlängerig. Uffstellig, Gool etc. sinn mer egal.
ich gseh das genau gliich wie du. sogar mi tipp wäri dr glichi gsi. aber will das jo langwillig isch, tipp ich jetzt 1:3 für dr FCB noch verlängerig.
ich bi dr drby, vor ort und sing für uns alli und drugg ganz fescht dr duume, dass unseri schütteler irgendwenn und am beschte hüte dr schalter könne umelege....
HOPP FCB...
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
D Laischtig vom FCB isch gelinde gsait yberschaubar gsii, am Sunntig längt's esoo gääge Yverdon nit. Ganz schlächt hänn mi dr Drääger und vor allem dr Malone dunggt, gfalle hänn mer dr Schmid und no ainigermasse dr Augustin. Au guet: dr Avdullahu, dä kennt me au emool vo Aafang aa bringe. Dr Räscht: jänusodenn. Positiv: Finn Van Stolperi und Slapstick-Barry sinn uff dr Bangg gsii und au bliibe! Und mir hänn im Viertelfinal e Haimspiil.