Uswäggslige: Ainwonitverletztisch fir Ainwonitverletztisch, Ainwonitverletztisch fir Ainwonitgsperrtisch, Ainwonitverletztisch fir Ainwonitverletztisch, Ainwonitgsperrtisch fir Ainwonitverletztisch
Resultat: 0:2
Gool: Zuffi, Ltaief
Fans: 19'223
Und sunscht: Chancelos!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
2:1 für den FCB. Bin Optimist, wie immer. Sonst würde ich die vergangenen Jahre nicht aushalten als FCB-Fan.
ca. 18'000 Zuschauer, leider ohne mich, da abwesend; ca. 1'000 Winterthurer
Tore: Ndoye, Augustin, Zuffi
Generell: erknorzt, aber verdient. Vermutlich nicht spielerisch, aber kämpferisch und einstellungsmässig. Das Trainerteam bringt die Mannschaft dazu, Geduld zu haben (was sie am Donnerstag nicht hatten) und v.a. nicht überheblich zu werden (was sie am Donnerstag wohl wurden nach dem 1:0). Daher geht de FCB 2:0 in Führung. Winterthur macht dann noch den Anschlusstreffer und es kommt Hektik auf. Aber sie bringen es über die Runden, tlw. mit Glück (des Tüchtigen) und dank dem Unvermögen der Winterthurer. Zudem: keine rote Karte gegen den FCB.
Noch das: ich hoffe, ich habe Recht...
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Lange Zeit hätte das Resultat auch in die falsche Richtung kippen können, aber dann verliess die Winterthurer die Kraft oder die Konzentration.
Bei uns beeindruckten mich van Beeren und Schmid. Gut fand ich auch Augustin (wenn der mal richtig eingebunden ist, kann das sehr gut kommen), Calafiori und Comas, verbessert Millar und Ndoye, ansprechend auch Onyegbule. Immer noch eher ein Problem die beiden "Alten" Frei und Lang. Und halt der Goalie. Frei wurde besser, als er aufhörte, ständig den andern zu sagen, was sie zu tun hätten, und permanent seine Mitspieler anzupflaumen. Ich finde aber immer noch, dass er in der zentralen Defensive gegen hinten nicht wirklich etwas bringt.
Vielleicht schweisst ja das Auswärtsspiel in Kasachsten, einerlei, wie es ausgeht, die Mannschaft zusammen.
Zum Glügg isch em Fanti si Tipp emolle nidd yydroffe. Ganz im Gegedail.
E schööns Resultat, aber e Zangegeburt par excellence. Mir hett au dr Van Breemen (ych glaub, dä haisst ehnder so, gäll Tschum... ). Hinde und vorne azdräffe und strahlt Kampfgeischt uss. Im Augustin git hoffentlig das Goal Ufftriib und... jo, ych gibs zue... dr Ndoye hett in dene drey Schpiil zu de Beschte ghört. In dere Form ka sogar ych mi mit em "afründe". Wird aifach spannend wärde, wie si Laischtigskurve ussgseht, falls är nach Schliesse vom Transfer-Fänschter immer no sött doo si.
S erschte Gegegoal isch irgendwie "Copy-Paste" vo dämm in St. Galle. Uffsetzer - Abpraller gege vorne - Goal. Uffsetzer sinn immer unagnähm, drotzdämm sött me si nidd zur Gwohnhait wäärde loh. Insbsunderi, will unseri (nidd nur d Vertaidiger, aber in dere Szene halt scho) aifach immer no bitz z langsam im Kopf sinn. Hett au hütt wiider ainigi Szene gäh, wo me nidd in bränzligi Situazioone ko wär, hätt me bitz schnäller reagiert.
Jänu... die Pünggt und fünf Goal nähme mir nadyrlig drotzdämm mit Handkuss mit.
Bis zum 1:1 wo ewäng us em Nyt koo isch ha ych dr FCB jetz nit grad berauschend gfunde. Und nochdäm me in St. Galle und gääge Tobol jewyyls in dr 2. Halbzyt abgschifft isch ha ych scho Beeses befyrchtet. Aber denn hänn si wider Erwaarte e Zahn zueglegt und e Zyttli lang wirgglig toll gschuttet. Aber noch em 3:2 s scho fascht erwaartete Zittere mit 6 Minute Nochspiilzyt, um so scheener d Erleesig mit eme tolle Konter zem 4:2. Mänofdemätsch nadierlig dr Ndoye, sy Kuss uff's Logo interpretier ych jetz eenter "Aadie zämme" als "Ych bliib no die näggschte 10 Joor"...
Ych waiss jo nit wie schlimm's bim Hitz usgseht, falls er länger usfalle sett bi ych no gspannt eb me uff dr Gooli-Bosizioon transfertechnisch aggtiv wird.
Drotz em Liechtbligg vo geschter glaub ych nit dass me am Donnschtig dr Karre no us em Drägg ziehe kaa, loss mi aber gäärn anderwyttig yberrasche...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zunächst darf man sich darüber freuen, 7 Tore insgesamt und 5 vom FCB im Joggeli gesehen zu haben, das kommt ja nicht jeden Spieltag vor. Hervorheben möchte ich zudem die Moral der Mannschaft: Nach dem - aus meiner Sicht doppelt unglücklichen Rückstand (Goali-Fehler und zweifelhafter Foul-Pfiff) - liess sie sich nicht aus dem Konzept bringen und wirkte auch auch nicht verunsichert. Sie erspielte sich zwar auch nicht viele Chancen, doch das kennt man (leider) ja schon. Aufgrund der letzten Spiele scheint mir dieses Auftreten nicht selbstverständlich.
Anfang zweite Halbzeit hatte ich ähnliche Befürchtungen wie Fanti, zum Glück kam es anders. So ab der 70 Minute hat Basel dann aber brutal nachgelassen. Das Anschlusstor war insofern keine Überraschung. Dass Basel darauf reagieren konnte, spricht aber wiederum für das Team (wobei Winterthur teilweise etwas naiv, also zu offen, spielte).
Natürlich war nicht alles perfekt. Ich finde aber, man muss da etwas nachsichtig sein. Schon nur, da fünf potenzielle Stammspieler gefehlt haben und fast während des ganzen Spiels Nachwuchsspieler mit wenig (Essiam) bis sehr wenigen (Onyegbule, Zé Junior) NLA-Spielen auf dem Platz standen. Die Umstände (Saisonstart mit zwei Niederlagen, neuer Trainer und einige Kaderveränderungen) waren ja auch nicht ideal.
Insgesamt bin ich positiv überrascht, nicht nur vom Resultat, sondern auch, weil ich das Gefühl habe, die Mannschaft hat einen guten Spirit und da könnte etwas heranwachsen.