Zur Halbzyt sinn mir 0-1 hinde. Denn bringt dr Rahmen in dr 62. Minute dr Chalov und nach dämm sim Hattrick gwünne mir 3-1. Im Summer wird är für 20 Mio. verkauft...
Rahmen ist gesperrt und wird Chalov daher kaum einwechseln. Aber es wird ja allgemein darauf spekuliert, dass dieser von Anfang an spielt (wohl auch, da es im Mittelfeld einige gesperrte gibt und so Males eine Reihe weiter hinten spielen könnte). Und da Basel keine Kaufoption bei diesem Spieler hat, wird es auch nichts mit dem Transfer-Reibach im Sommer. Ich bin auf jeden Fall gespannt auf unseren neuen Stürmer.
Und wieder eine Leistung, die deutlich von einem Meisterschaftsanwärter entfernt ist. Daran hat man sich als Fan gewöhnt. Unbegreiflich, dass Exponenten des FCB immer wieder das Wort "Meister" in den Mund und nehmen. Goht's no? Heute muss man froh sein, einen Punkt geholt zu haben. Dass man nach einer Walliser Topchance selber 3:2 in Führung ging und plötzlich dominant war, wurde dadurch zunichte gemacht, einen Djiga einzuwecheln. Nur mit Glück hat dieser nicht noch 2 weitere Gegentreffer verhindert.
YB wird sich wohl auch nicht jedes Mal gegen den FCB unter seinem Wert verkaufen. Für den FCN spricht gegen YB nur der Fakt, dass man nichts zu verlieren hat. Die Frage stellt sich, wer uns FCB-Fans den lieber als Meister ist, YB Bern oder FC Zürich? Erstere sind das kleinere Übel.
Esoo längt's nit zue mee als Rang 3 hinter em FCZ und YB. Hinde het hitte gar nyt gfunzt, Pelmard und Burger basse nit zämme. Katterbach zimlig schwach, schlächt's Stelligspiil (nit numme bim 0:1), kai Zuug noch voorne. Im Mittelfäld het glaub kaine gwysst welli Bosizioon er spiile sell. Voorne: dr Chalov mit vyyl Yysatz aber (no) unglygglig. Ndoye wie gwohnt saggschwach drotz em Gool, worum um Himmels Wille het me dä definitiv ybernoo? Dr bescht Maa hitte wieder emool dr Lindner, ooni dää wääre mer hinters Mittelfäld.
Jänu, hoffe mer dass es yberhaupt no zem 3. Rang und doodermit zer Europagöp-Quali längt.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zytzüüge vom letschte Maischerschafts-Haimsiig sölle sich bitte mälde, s Schwizer-Färnseh suecht no Lüt fir d Serie "Waisch no...?"
S hett nidd vyyl basst. Dr Ndoye ka me knapp bruuche, uzm dr aind oder ander Foulpfiff usezhoole. S Goal goht in d Kategorie "Auch ein blindes Huhn...". Überzügt hett kaine und mit dere - minere Mainig nooche - unnötige und üsserscht unglüglige Yywägslig vom Dijga hett me au zwai Pünggt usem Schpiil gnoh. Und drotz ainige sehr guete Parade (ohni ihn hätts e Niiderlag gäh und halt laider au nutzlos, wenn dr Noochschuss yne goht..), isch ussnahmswyys au dr Lindner e bitz in dr Kritik. Bim Freystoss-Goal stoht d Muure vo ihm uss gseh vyyl z wyt rächts. E riiese Offärte dr Ball näb dr Muure duurezhause und genau daas isch gmacht worde. Also Muure richtig schtelle oder wenn me bewusst ai Egge offeloh, denn muess me dä hole.
Dr Burger hett zwar ab und zue e gueti Szene bi Zwaikämpf ka, aber wenn är dr Ball zuegschpiilt bikunnt, dunggts mi immer "ou bitte nidd an mi gäh, ych waiss nidd, was mache dermit".
Aber villicht gits die Saison jo e diräggte CL-Platz für die Mannschaft mit de maischte Unentschiide und mir wüsse nur nüdd dervo. Könnt jo si...
Zitat von Rotblau im Beitrag #5 Die Frage stellt sich, wer uns FCB-Fans den lieber als Meister ist, YB Bern oder FC Zürich? Erstere sind das kleinere Übel.
D Antwort isch sunneklar: LUGANO!
Und wenn e Wahl zwüsche Pescht und Cholera zwingend nötig wär, saits ganz dief in mim Innere (so Region Diggdarm...) Schaissziri..... uäääähhhhh... ych gruusige*schüttel* *würg*. Aifach, dermit in Bärn wiider moll bitz Rueh isch. Drumm au nätt, wie ungschiggt sich au YB hütt ageschtellt hett... Nach 60 Minute mit drey Goal vorne z si und denn à la FCB ain uff Unentschiide z mache....
Die Aussagen hier zu Ndoye kann ich nicht nachvollziehen, resp. diese scheinen mir sehr von den meist dürftigen Leistungen in der Hinrunde geprägt zu sein. Gestern war Ndoye an allen drei Basler Toren beteiligt: Beim 1:1 stand sein Rush an den Strafraum am Ursprung, bei dem er übrigens vier (!) Gegenspieler auf sich zog (kein Wunder stand Stocker frei, wobei der Pass von Males auch Klasse war). Das 2:1 erzielte er bekanntlich selber. Beim 3:2 setzte er sich an der Strafraumgrenze gegen einen Sion-Spieler durch und konnte trotz zwei weiteren hereineilenden Gegner herrlich abschliessen. Mit solchen Leistungen wird es Ndoye sehr schnell gelingen, Zhegrova vergessen zu lassen.
Das Problem gestern war wohl eher die defensive Ordnung: Sion kam viel zu einfach zu sehr vielen guten Chancen (gemäss Statistik zu mehr als der FCB bei weniger Ballbesitz).
Vo mir uss derf är gärn - am beschte scho morn... - bewiise, dass es nidd in d Kategorie "Blinds Huehn .... Korn" ghört hett. Und... är hett au gege Sion e baar haarsträubendi Fählbäss ka und em Gegner uss sicherer Dischtanz zuegluegt (allerdings hett daas nidd nur uff ihn zuedroffe).