Dr Match vom Donnschtig in de Bei, Kunschtraase, kai Unterstützig durch d Fans, Servette hett die letschte drey Schpiil gwunne, u.a. gege YB. Under dene Vorussetzig miesst me mit eme Punggt jo Zfriide si, mit Bligg uff d Tabälle goht das aber nidd.
Tipp: 2-1 für Servette. In dr Hoffnig, dass ych mi düsch... HOPP FCB
Mit Glügg (und Millar) ai Punggt gholt. Was im Titelrenne aifach z weenig isch. Aber wenn me ka e Ndoye 90 Minute ummestolpere loh, ka me jo e Millar e Stund dusse loh. Ych verstands nidd. Und bim Tavares frog mi, öb dört e Coiffeurbsuech könnt hälfe, dass är dr Ball e bitz besser gseht.
Vermutlich erhält Patrick Rahmen von der Investorengruppe den Befehl, den 4 am 30.9.2021 transferierten Spielern eine gewisse Anzahl Einsatzminuten zu geben. Anders kann ich mir nciht erklären, wieso diese auf dem Platz stehen. Vor dem 30.9.2021 war der FCB gut unterwegs, seither sind die Leistungen voller Höhen und Tiefen. Im Moment reicht es noch zu regelmässigen Unentschieden und einigen glücklichen Siegen. Es macht in der heutigen Zeit kein Spass, dem FCB zuzuschauen. Ich schaue im Moment vor allem deshalb noch den FCB, um informiert zu sein.
Vo dääne vier het bis jetz zemindescht aasatzwyys dr Tavares gfalle kenne. Dr Räscht kaasch rauche, wobyy: dr Fernandes het noonig vyyl Chance bikoo zem zaige was er allefalls kennt.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!