Zitat von Tschum im Beitrag #3Normal wäre aber, dass wir verlieren, wenn zuvor YB Punkte vergeben hat.
Es ist leider so, dass Basel die Berner Ausrutscher bisher nur sehr liederlich ausgenutzt hat. Höchste Zeit das zu ändern und mit einem klaren Sieg den Jahresendspurt zu lancieren.
Dr Tschum hetts laider komplett richtig gahnt. Zum gfühlte hundertschte Moll hett mes mit ere schwache Laischtig verbasst, Punggtverlüscht vo diräggte Konkurränte ussznutze.
Nach dr Yywägslig vom Ndoye (wie ka me numme...???) hann ych gsait, dass dr Schluss-Stand 0-1 wird si. Aigentlig hett daas jo gschtumme. Puure Zuefall, dass no aine ynekeit isch. Lausanne ka tatsächlig vorallem ains. Foule. Daas do dr Schiri (ebenfalls e ganz schwachi Laischtig...) nidd friehner und konsequänt Kaarte zaigt, isch unverständlig.
Aigetlig wäär d Start-Uffstellig jo okay gsii => kaine vo de vier Last-Minute-Transers uff em Blatz. Laider sinn drei vo dääne denn speeter no koo, was si NIT druff hänn het me aimool mee gseh. Vorhär (und nochhär) e zimlig blaalooses Aarenne gääge ekligi Lausanner mit eme laider sehr guete Gooli. 0:1 gääge St. Galle, 1:1 gääge Lausanne, so wird me nit Maischter au wenn YB schwächlet wie scho lang nimme. Zemänd isch denn wirgglig no Zi!rü dr lachend Dritt...
Am Donnschtig isch uff jeede Fall dr Flachmaa derbyy zem bi Bedarf dr Match scheendringge.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Einverstanden: Schlechte Schiedsrichterleistung. Dass sich Jaquottet in einem seiner letzten Spiele noch so so lächerlich machen lässt vom Torhüter von Lausanne, und das fünfundneunzig Minuten lang, ist mir unverständlich.
Auch einverstanden: Ich verstehe die viele Einsatzzeit von Ndoye auch nicht. Heute hat er als einzige Leistung ein Tor von Cabral verhindert.
Nicht einverstanden bin ich, dass das Ausgleichstor ein purer Zufall war: Entscheidend ist der lange Pass von Tavares und der Querpass von Stocker trotz engster Deckung. Kasami brauchte nur einzuschieben (und hätte beinahe noch den Torhüter angeschossen). Stockers Entschlossenheit und Schläue haben uns 80 Minuten lang gefehlt.