Ych hoff aifach uff e guete Match und nadyrlig drey Punggt. Wenn sich dr Cabral nidd no wyter ins Rampeliecht schpiilt, isch (für dr Momänt... ;-) au okay.
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #3Ych hoff aifach uff e guete Match und nadyrlig drey Punggt. Wenn sich dr Cabral nidd no wyter ins Rampeliecht schpiilt, isch (für dr Momänt... ;-) au okay.
Alles eingetroffen, wie du es gewünscht hast. Und noch ein bisschen mehr.
Cabral hat brilliert damit, Chancen zu vergeben, aber er lieferte trotzdem ein gutes Spiel, wie fast alle. Alle sehr spielfreudig, d.h. bemüht um ein sehr schnelles Spiel nach vorne, da war der FCB unberechenbar, weil sich halt viele beteiligten und abwechselten. Hat mich sehr beeindruckt.
Wie genau lauten wohl die Abmachungen über Esposito? Hoffentlich kann er nicht vor Ende Saison zurückgeholt werden. Technisch toll, toller Überblick, tolles Engagement. Vielleicht ein bisschen viel Gejammer und Gemotze, aber da hat er ja in Kasami einen erfahrenen Alten, der ihm das vormacht.
Bösartig könnte man sagen: Bis Frei kommt, spielt man 6:0, mit Frei dann 0:1. Das ist natürlich ungerecht. Aber man kann sich schon fragen, ob dieses sehr schnelle Spiel nach vorne und diese Risikobereitschaft mit Frei auch möglich gewesen wäre.
Syt langem wieder emool e begaischternde Match im Jooggeli. Allerdings: Sion isch saggschwach gsii, ych bi mer noch 45 Minute nit sicher gsii eb dr Walker noch dr Pause no Trainer isch...
Die Neie bi Basel hänn yberzygt, vor allem dr Esposito und dr Lopez. Pelmard au guet, wobyy: gfoorderet woorde isch er jo wie die andere Vertaidiger nit. Und dr Zhegrova het zemindescht geschter gmerggt dass Fuessball e Mannschafts-Sportart isch...
Es kaa gäärn esoo wyter go, aber luege mer emool wie si sich denn gääge wirgglig starggi Mannschafte schlehn.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
so sehe ich das auch: tolles spiel gestern. jetzt aber wieder bescheiden sein. vorwärts schauen. nächstes spiel anvisieren. und starke gegener erwarten und da dagegen heben.
aber: mannschaft hat potential und scheint es gemeinsam auch gut zu haben! das sind doch gute voraussetzungen!
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.