Ych lähn mi moll ganz wyt usem Fänschter und behaupt: Die Albaner sinn nidd dr ganz gross Gradmässer gsi...! Ha, do hänn Dr s!
Spass bisyte. E verdiente Siig mit ai-zwai "Durchhängerli" und s Resultat hätt aigentlig no dytliger dörfe si. Aber es hett Freud gmacht und es macht Luscht uff mehr! Me hett gueti Asätz gseh, au vo de neue. Au wenn nadyrlig no ainiges noonig zämme basst hett. Uffgfalle: Vyyl Bewegig derbi gsi, gueti Balleroberige, nach em 1-0 nidd zrugg schtegge. Wyter so.
Yep, d Gescht sinn schwach gsii. Um so mee ewäng entdyschend wievyyl Mieh dr FCB vor allem in dr eerschte Halbzyt ghaa het emool gfährlig z wäärde. Aber ebe, (fascht) alles isch nei, d Säsong no jung etc.
Mir het dr Pelmard sauguet gfalle (nit wääge dr Frisur ), ych waiss nit eb dr Klose in synere Karriere je emool so schnäll uff de Bai gsii isch wie dä... Sunscht nadierlig dr Stocker (drotz em ainte oder andere Fählbass) und dr Cabral mit sym Hammergool; hoffentlig blyybt er ys erhalte! Dr Frei als IV halt ych immer no fir e Notleesig, ych hoff s Standard-Duo wiird Cömert/Pelmard syy mit Djiga und Cardoso als Back-Ups. Im Gäägesatz zer BaZ ha ych dr Kasami nit esoo guet gfunde, irgenwie isch er mer geschter zue "nonchalant" gsii. Scheen dr Empfang fir e Michi, ych dängg är wird scho bald dr Startblatz hinderächts ha und em Lopez vor dr Sunne stoo.
Am Sunntig bi GC wiird's schwäärer, e Säsongstart mit drei Pinggt deert dunggt mi wichtig, egal wie mer si hoole...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ein angenehmer Sommerabend, erstmals wieder Zuschauer im Stadion und dazu noch ein schwacher Gegner - ideale Bedingungen für einen erfolgreichen Saisonstart. Grundsätzlich hat der FCB Lust auf mehr gemacht. Gefallen hat mir z.B., dass Rahmen Pelmard gleich auflaufen liess. Auch die Wechsel fand ich gut. Zudem bietet das Resultat die Option, in Tirana etwas zu rotieren; es stehen ja (im Idealfall) einige englische Wochen an und ich könnte mir vorstellen, dass ein Spieler wie Esposito sich unbedingt zeigen will. Schliesslich ist so ein erster Sieg immer wertvoll.
Allerdings gibt es auch viele Dinge, die noch besser werden müssen. So hatte Basel zeitweise unglaublich viele Fehlpässe im Spiel. Auch dem 1:0 gingen ja zwei Fehlzuspiele voraus. Zudem schien mir die Raumaufteilung beim Pressing noch nicht ideal: Da war der FCB oft zu wenig kompakt und im Mittelfeld war ein grosses Loch (das schnell durchspielt werden konnte). Zudem standen sowohl Lopez als auch später Lang tw. zu hoch und fehlten so hinten (Petretta hat das evtl. auch gemacht, da konnte es der Gegenspieler einfach nicht nutzen).
Schliesslich wäre die Wahrnehmung des Spiels wohl anders, wenn Cabrals Treffer einen nicht sprichwörtlich vom Hocker gerissen hätte. Für solche Tore geht doch ins Stadion.
Insgesamt freue ich mich auf die nächsten Spiele und bin gespannt, wie sich das junge Team weiterentwickelt.
Ych nimm emolle aa, dr FCB losst bi dene sehr hohe Temperature dr Gegner vorerscht s Schpiil mache und hoffentlig vyyl renne. Wenns denn länger ohni Gegegoal abgoht, wärde die andere mied und mürb und me könnt mit eme guete Konter dr Deggel druff mache.