Das Spiel hat bestätigt, was eigentlich schon länger bekannt ist: Der FCB ist anfällig in der Defensive und hat extreme Mühe, wenn ein Gegner tief steht. Beim ersten Punkt sehe ich bis zu einem gewissen Grad die Ursache bei Klose: Meiner Meinung nach genügt er einfach nicht, besonders gegen schnelle und wendige Spieler. Das 1:0 gestern war sinnbildlich dafür. Zudem sah man gestern wohl auch, dass Abrashi als Linksverteidiger eher ein Notnagel ist. Positiv ist, dass unter Rahmen das Pressing und die weiten, schnellen Bälle aus der eigenen Abwehr heraus funktionieren (so wurden ja alle Tore der letzten beiden Spielen eingeleitet) und so die Probleme beim spielerischen Knacken einer Defensive behoben werden konnten.
Ha geschter numme d Zämmefassig im "Sport heute" gseh. Jä, dr Klose längt nit. Zuedäm isch er in eme Alter wo's sicher nit besser sondern eenter schlächter wird, bsunders in Sache Schnälligkait. Und wenn denn no dr Cömert nääbedraa dr aint oder ander scho fascht obligaat Bogg schiesst isch unseri IV nit dauglig fir e Super League-Spitzeblatz. Ych hoff doorum scho dass dr Klose nit definitiv ybernoo wird, drotz "glatte Siech", "Basler Wurzle" etc. Aber bi dääre "Sport-Komisioon" waiss me jo nie...
Ybrigens: find's in däm Zämmehang no e starggs Zaiche vom Rahmen dass er dr Klose zer Pause uusegnoo het.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych stimmt dr voll und ganz zue, Fanti. Also fascht. "[...] nit dauglig fir e Super League-Spitzeblatz." He! Mir sind Zwäite! Das isch "e Spitzeblatz"! Y bi wirgglig gspannt, wie unseri IV näggscht Saison ussgseht.