Angesichts der Abstimmung über das revidierte Jagdgesetz erstaunt es nicht gross, dass der Wolf uns verlässt. Einerseits schade, weil ich ihn mochte ihn. Andererseits sind seine Scorerwerte tiefer als jene von Cabral und Ademi. Wobei ja auch Carbal nächste Saison eher nicht mehr für uns spielt. Bin gespannt, welcher neuer Stürmer verpflichtet wird. Oder ob ganz auf die Jungen gesetzt wird. Und nicht ganz überraschend wurde der Abgang von Ricky nicht vom FCB sondern vom Spieler selbst via Instagram kommuniziert...
Vom Typ häär find ych's schaad dass er goot. Aber är het myner Mainig nooch d Erwaartige nie erfyllt, au scho vor synere OP am Kopf. Fir das woon er koschtet und wohschyynlig au verdient het isch es aifach z weenig gsii.
Hauptsach aber är het die Aneyrisma-Sach guet yberstande und ych hoff är bliibt in Zuekumft dervoo verschoont!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Das het mer geschter e Seibi-Kolleeg am Stammdisch verzellt. Wenn das esoo stimmt: unglaublig, under aller Sau! Aber es wuurd zem Bild basse wo Hergener syt Monet au gäägen usse abgänn.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich will Burgener nicht verteidigen und kann mir gut vorstellen, dass mehr oder weniger so war. Aber: Den BZ-Artikel finde ich extrem schlecht. Die Journalistin war an der gestrigen PK, hat eine Frage gestellt, aber die Vorwürfe des Artikels nicht erwähnt. Auch wird im Artikel nicht erwähnt, dass der FCB zu diesem Thema angefragt worden sei. Meiner Meinung nach wäre das aber zwingend notwendig gewesen. Bei solchen Vorfällen gibt es immer zwei Sichtweisen. Für mich spricht das nicht für guten Journalismus.
Ych ha scho mol gschriibe: Au vor synere OP het er d Erwaartige myner Mainig noch nit erfyllt. Doorum: Au wenn er jetz weeniger koschtet begriff ych die "Wieder-Verpflichtig" nit.
Ych scho. Isch e günschtigi Löösig und im TV hänn si zwaimool gsait, dr Ricky sig e Publikumsliebling. Also macht uns dr Burgener doch quasi e Gschängg. Was wänn Dr denn no alles....?t
Sigs wies well... ych hoff, dr Ricky macht näggscht Saison ai Dopf nach em andere, ych würds em gönne. Wird aber schwer, wenn är uff dr glych Posizioon yygsetzt wird.