Keine Ahnung warum - für heute bin ich pessimistisch. Nach dem leichten Aufschwung unter Koller gibt es heute eine Rückschlag. Die vielen Wechsel und neuen Ideen / Ansprüche können nicht jedesmal aufgehen. Das macht aber mittelfristig nichts - ich gehe von einer guten Saison des FCB aus.
Hett e bitzeli Glügg bruucht, aber au die drey Pünggt nähme mir mit. Ych glaub wirglig langsam s Hauptproblem isch d Fitness. Dr Stocker hett scho gege Ändi vo dr erschte Hälfti nümm mööge und hätt zur Halbzyt scho use miesse.
Villicht hett me sich daas wägem offebar zwingende Wäggsel vom Suchy (hoffentlig nüdd grössers...) nidd/noonig getraut.
Kein schönes Spiel. Aber dafür sehr angenehme Temperaturen - für die Zuschauer. Beim Ums-Stadion-Herumlaufen eine halbe Stunde nach dem Spiel habe ich begriffen: Für die Spieler muss es schon sehr heiss gewesen sein. Vielleicht erklärt das auch etwas die physischen Probleme, die unsere Spieler (und auch die von Sion) hatten.
Von den Chancen her ein verdienter Sieg, wenn auch stimmt, was 20Minuten sagt: Aus zwei Torschüssen drei Tore gemacht.
Ich fand niemanden ganz auf der Höhe. Vielleicht am ehesten Widmer. Der ist sich offenbar hohe Temperaturen gewohnt. Hat ein paar schöne Flanken geschlagen.
Mich regt Frei auf: Dirigieren, schwatzen, aber selbst eine sehr durchzogene Leistung, manchmal gut, manchmal peinlich schlecht. Er läuft sich für meinen Geschmack im Mittelfeld zu wenig frei, bietet sich zuwenig an, hilft den Mitspielern, die den Ball haben, zu wenig. Ich begreife nicht, wieso nicht Kaiser oder Dimiriou Suchy ersetzen durfte.
Übrigens: Ich sah heute keinen Grund, weshalb man sich um Kasami bemühen müsste. Was uns aber fehlt, ist ein kopfballstarker Innenverteidiger.
D Effiziänz isch zrugg - in dr eerschte halb Stund zwai Chance = zwai Gool. Sunscht het aigetlig numme Sion gspiilt und dr Match dominiert. Noch em 2:2 ha ych ewäng Angscht bikoo, nit zletscht au wil dr Frei aimool mee zaigt het dass er kai IV isch. Aber me deerf jo au emool Glygg haa, wobyy: wenn dr Walliser s Aigegool nit gmacht hätt wäär dr Ajeti baraat gsii.
Beschte Basler fir mi aimool mee dr Omlin, au wenn er hitte zwai, drei "Waggler" ghaa het. Au dr Widmer ha ych guet gfunde, dr Räscht Durchschnitt bis schwach.
Hitte isch mir extrem uffgfalle wie weenig "Käschte" mir hänn im Team. Sion isch glaub im Schnitt fimf Santimeter gresser und zää Kilo schwäärer gsii. Ych dängg mir bruuchte scho no dr aint oder ander mit ewäng mee "Wasserverdrängig".
Entdyschend dr Oberlin, dä het vor allem gääge sich sälber dribblet. Eb's no eppis wird mit däm? Ych ha myni Zwyyfel. Dr Okafor het in syne weenige Yysatzminute mee glungeni Aggzioone ghaa als dr Oberlin während ere guete halbe Stund.
Aber was sell's, zemänd zelle die drei Pinggt!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!