Der Bitte schliesse ich mich gerne an. Als Prognose aber sehe ich etwas anderes: Ein =.= bis kurz vor Schluss, dann entweder ein Sion-Tor, das uns rauswirft, oder ein Penaltyschiessen, das wir gegen alle Erwartungen gewinnen.
Isch no öbbis gange? Bi nach 90 Minute ins Näscht...
Nai... Quatsch... und ych muess zuegäh, ych bi tatsächlig nomoll munter woorde. Ganz wie dr FCB offebar au. Ych hoff, em Stocker git daas nomoll e richtige Schub und är wird so wärtvoll, wie mir ihn vo friehner kenne.
Und vom Kuzmanovic ka me (nooch wie vor...) halte, was me will. Aber in dere Form isch är e Verstärgig. Kai andere grieggt derzyt die dringend nötige, lange öffnende Päss e so ane (oder s getraut sich aifach kaine...).
D Moral hett gschtumme und s nötige Glügg hett me sich erzwunge. Guet gamcht, wyter so.
Schon vor dem Spiel stelle ich fest, dass der FCB im Jahr 2019 stärker ist als im Jahr 2018. Er kann nun wieder 90 Minuten, oder wenn nötig 120 Minuten, durchziehen. Um mit YB mitzuhalten, wird es (noch) nicht reichen, aber den anderen Vereinen kann man wieder den Tarif durchgeben.