Ych tipp normalerwyys numme Spiil won ych sälber gang. Moorn isch Klauselauf, und zem rächtzyttig im Stadion syy sett ych zimlig bressiere. Je noch Wätter wird mer das denn aber stingge und ych lueg dehai mit mynere bessere Helfti zämme im TV (Modefan halt... ).
E guets Gfyhl ha ych sowieso nit. Grad e 1:7 wird's scho nit gää, aber ych rächne mit ere dyttlige Niederlaag.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Pause. YB aigetlig yberlääge aber fir aimool nit effiziänt. Resp. noonig, ych glaub nit dass Basel dä Vorsprung halte kaa.
Ybrigens: die Sieche spiile scho brutal hart. Und dailwyys zue hart, Mbabu und Sanogo gheere myner Mainig noch mit diräggt root vom Blatz gschtellt. Aber em Kalulu sy Schauspiil-Yylaag isch au abselut unneetig gsii.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Schluss. Aimool mee in dr zwaite Halbzyt total usenandergheit, unglaublig.
Ajeti und Frei (bevor er zrugg het miesse noch em Balanta-Udfall) die baide ainzige mit ere halbwägs guete Laischtig. Dr Räscht kaasch rauche.
Bitte Uffruume im Winter. Koller kaa wieder goo, Streller sell ändlig verschwinde. Und au in dr Mannschaft sett men ändlig usmischte. Oberlin, Kalulu, Stocker, Balanta, Van Wolfswinkel verschäärble oder in d U21 und e baar vo dääne ybeere nää, schlächter kaa's nimme wäärde.
Näggschte Sunntig nimm ych dr grooss Flachmaa mit, wobyy: au mit däm losst sich die Trümmertruppe nit scheensuffe.
Tja... zwai Fähler hänn zwai Punggt (*) koschtet. Zum ainde hätts vor em Eggball, wo zum 1-1 fiehrt e sunneklars Foul gege YB miesse geh. Ych glaub s ganze Stadion hetts gseh, usser dä, wos MIESST gseh. Saggschwach, nomoll e Grund me fir Video-Schiris...
Zwaite Fähler: D Yywägslig vom Riveros. Do nimmsch besser ain use und schpiilsch mit 10 wyter als dä z bringe. Koller raus.
(*) ych ha extra nidd drey gschriibe, denn zume Siig hätts nidd glängt, e Punggt wär dinne glääge. S isch aber praktisch in jedem Schpiil unfallsbar, dass d Schpiiler nach ere Fiehrig dr Schiss in de Hoose hänn und zuedämm nach 60 Minute platt sinn. Mind. s zwaite isch e Zaiche für völlig untaugligs Training.
Ych glaub, s wird äng, dass me in dr Ruggrundi die Pünggt no uffholt... und hoff schwer, dass in dr Winterpause öbbis goht. Und drotz allem.... lieber zwaite als erschte mit dere unsympathisch Schystruppe us Bärn.
Mir hat der FCB heute gut gefallen. Frei spielte endlich am richtigen Ort, die ganze Mannschaft war bereit und hat in der ersten Halbzeit aufgezeigt, dass bei YB nicht alles genial ist, das sich dafür hält.
Der Knackpunkt war die Verletzung von Balanta. Dann hat Koller wieder Frei zurück genommen. Die Gegentore fielen dann allerdings erst, als Frei schon wieder nicht mehr in der Verteidigung spielte, wenn ich das recht gesehen habe. Aber Koller hat sein Konzept, das in der ersten Halbzeit recht gut funktionierte, unnötigerweise aufgegeben. Die Basler haben sich in der letzten halben Stunde wie schon so oft in dieser Saison zurückdrängen lassen in der Hoffnung, den Ausgleich zu verhindern, statt dass sie weiter den Zugriff aufs Spiel gesucht hätten. Das hätte etwas mehr Risiko bedeutet - und erneut fehlte der Mut - und das wurde bestraft. Ich glaube nicht, dass das nur an fehlender Kondition liegt, da spielt auch die Einstellung, nichts zu wagen, eine entscheidende Rolle.
Omlin erstaunlich schwach - er ist praktisch nie herausgekommen, holte keine einzige Flanke, sondern blieb fast immer auf der Linie kleben und war dann gegen die Tore ohnmächtig.
Mir haben Kalulu und Xhaka gefallen, z.T. auch Ajeti. Bester Basler war Balanta - viel Pech, dass er raus musste.
Die Mannschaft spielt seit August einen Stiefel (mit wenigen Ausnahmen) und trotzdem bleibt es bei ... ... einem Stürmer ... Frei in der Verteidigung (gestern hat man anfangs gesehen, was uns Frei weiter vorne bringen würde) ... Zuffi auf dem Platz (ja, er hat gestern gespielt) ... mehr oder weniger 4-5-1 immer wieder
Die Regel heisst "never change a winning team" und nicht "stur bleiben, dann klappt's vielleicht mal".
Ich bin enttäuscht von Mäse Koller. Er wird vermutlich zu teuer zum ersetzen bleiben.
Meine Aufstellung gegen Zirü: 4-4-2: Widmer, Grieche, Balanta, Petretta // Serey Die, Kalulu, Stocker, Frei // van Wolfswinkel, Ajeti
Di Fred-Titel findi guet! Aber ych dängg au dass es z dyyr kääm zem iin im Winter wieder absetze. Und jo, dr Dimitriou wuurd au ych gäärn emool uff em Blatz gseh!