Durch diese langweiligen Nati-Pausen verliert man die Lust auf die Meisterschaft, es liegt alles zu weit auseinander. Ich habe keine Ahnung, welchen Tipp ich abgeben soll, also bleibt's beim immergleichen 2:1-Sieg für uns.
Ich bin gespannt, ob sich Koller was einfallen lässt oder ob er einfach Frei durch Serey Die und Bua durch Okafor ersetzt. Ich sähe lieber Zuffi im defensiven Mittelfeld und Oberlin an seiner Stelle, mit Kalulu rechts. Nicht, weil das klar die bessere Aufstellung wäre, sondern die spannendere.
Wie kommt jemand auf die Idee, den Bieri ein Spiel pfeifen zu lassen?
Van Wolfswinkel erhält eine gelbe Karte, weil er von Schwegler angegangen wird. Ein Foul war bei der Verletzung des Luzerners keines zu sehen, der Linienrichter steht genau davor und gibt Einwurf, Bieri gibt nach der Tätlichkeit von Schwegler aber Foul für Luzern. Xhaka wird vom Stürmer gefoult und erhält dafür die gelbe Karte - Bieri halt. Und sonst sieht er kein Halten, kein Reissen und sonst auch nichts.
Ha e Stream gfunde, ab dr 60. Min aafange luege und noch ere Viertelstund wieder abgschtellt. Basel an Harmloosigkait nit z yberbiete, lägg was isch das fir e lahmi Truppe. Säsong abheeggle, tschüss.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
"Gopf... daas isch doch moll e geniale Taktik-Trick! Me ka kai Vorsprung über d Zyt bringe, als losst me dr Gegner total unbedrängt e friehs Goal schiesse und macht denn in dr 93. Minute e Luckypunch zum Ussglyych!"
Daas isch mi Original-Ussaag nach em 1-0 für Luzärn gsi. Ha mi brutal tüscht, s isch jo glaub scho die 95. gloffe!
Tja.... si gänn sich jo irgendwie scho Mieh, aber si könnes halt aifach nidd besser und es isch e Skandal, dass me mit dämm Fuessball uffem 2. Platz stoht. WAS FÜR E ÜBLI GURGGE-LIGA!
Die voreme Zytli so herbigsehnte "Nati-Pause" hett me underem Koller tatsächlig gnutzt. Allerdings zum Schlächte. So konfus, harmlos und technisch schwach hann ych dr FCB z letscht in dr Nati B erläbt. Drumm: Koller raus. Und nimm bitte dä Riveros mit.
Zum Schiri: Wo isch d Alterslimite, wie lang muess me dä no erdraage?