Das isch kai Sälbschtlaifer. Geschter het Lausanne z Bellinzona unde s Penaltyschiesse bruucht zem Wyterkoo. Ych hoff dr FCB kaa's in 90 Minute richte, denn scho näggschte Samschtig goot's im Joggeli wyter, und denn mien drei Pinggt aane. Ybrigens: dr Match kunnt hit zoobe live uff RTS2.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych dängg au, s git e ängi Kischte. Bi gschpanne, wie d Verataidigung funggtioniert. Adjetey/Avdullahu hänn mi in de letschte Schpiil überhaupt nidd überzügt. Drotzdämm schpiile baidi. Aber villicht gohts jo mit em van Breemen uffwärts...?
So oder so: HOPP FCB! Im Halbfinal denn bitte Züri dehaim... ;-)
Besser gege Losanne und das erscht no dehaim. Und do ich hoff, dass dr FCB witerkunnt, denne im Final gege dBienli....
Hat jemand von Euch den Mtach FCZ - YB gestern geschaut? War das wirklich ein Foul vor der roten Karte (wenn ja, dann Rot für mich auch korrekt, da Ugrinic alleine auf das Tor hätte laufen können). Aber in meinen Augen stolpert Ugrinic schlussendlich über seine eigenen Füsse....
Was meint Ihr? Ich frage für einen Freund...
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Zitat von rkb im Beitrag #7[...] Hat jemand von Euch den Mtach FCZ - YB gestern geschaut? War das wirklich ein Foul vor der roten Karte (wenn ja, dann Rot für mich auch korrekt, da Ugrinic alleine auf das Tor hätte laufen können). Aber in meinen Augen stolpert Ugrinic schlussendlich über seine eigenen Füsse....
Was meint Ihr? Ich frage für einen Freund...
Wenn man sich hier die Aufnahmen (v.a. Laufzeit 0:20-0:30 Min.) anschaut... https://www.srf.ch/play/tv/sport-clip/vi...ab-0bb4806b54f7 ... ist's für mich ein krasser Fehlentscheid. Bei 0:26/0:27 zupft Conceição am Trikot. Bei 0:28 tritt Ugrinic mit dem rechten Fuss in den Rasen und mit seinem linken Fuss in seine rechte Wade. Bei 0:29 berührt Conceição in der Laufbewegung Ugrinic leicht an der Schulter. Der Sturz wurde aus meiner Sicht klar durch den Tritt in den Boden verursacht und hat mit dem Zupfer nichts zu tun.