Willkommen zurück Xherdan Shaqiri. Er wird ein paar Goals schiessen. Er wird die Offensive allgemein beleben. Aber seine Muskeln sind verletzungsanfällig. Er kann nicht mit Vollgas trainieren, denn sonst zwickt es in den Muskeln. Würde mich überraschen wenn er in mehr als 50% der Pflichtspiele zur Verfügung stehen würde. Dennoch bitte nun 3 Jahre lang aus ihm herausholen was möglich ist. Danach darf er wieder im Kleider-Migros am Märtblatz aktiv sein, wenn dieser Laden überhaupt noch existiert. Als Modebanause weiss ich das nicht.
Ich freue mich auf Shaqiri, ich finde ihn sehr sympathisch und sehe ihm gerne zu.
Zwar zweifle ich wie du, dass er dem FCB sportlich viel bringen wird, es besteht die Gefahr, dass er das Gefüge etwas durcheinander bringen wird und dass er nicht unbedingt in das Konzept von Celestini passt (Athletik, viel Defensiveinsatz).
Aber dass er zum FCB zurückkommt, dass für ihn emotionale Aspekte offenbar viel zählen, rechne ich ihm hoch an. Und es straft alle die negativen Vorurteile, die man über ihn verbreitet (rennt nur dem Geld nach, ist von seinem ebenso geldgierigen Bruder falsch beraten) Lügen.
Willkommen, Shaqiri. Und mögest du glücklich werden in Basel auch nach deinem Karrierenende.
Mi hetts nach em Umgang mit ältere Schpiiler wie Lang, Frei, Xhaka doch no e bitz überrascht, dass me dr Shaq doch no zrugg holt. Ych wünsch ihm (au in unserem Inträsse ), dass är nomoll voll yyschloht. Weniger verletzigsafällig wird är nidd, also dörf me gschpannt si, wievyyl Yyfluss är ka näh.
Was mi e bitz schreeg dunggt: Är isch jo nidd dr erscht EX-FCBler wo zrugg kunnt, aber - mi persönlige Yydrugg - so e Tamtam hett me no nie gmacht. Irgendneume hann ych öbbis vo "Fanempfang" glääse. Vom FCB organisiert...? Sorry, was söll daas? Wenn me ihn jetzt scho (?) uff e Soggel schtellt kann ych mir nidd vorschtelle, dass daas dr Mannschaft guet duet. Klar... es bruucht au älteri, erfahreni und erfolgryyche Schpiiler, aber schlussändlig muess es e Teamplayer si und kai "Halbgott". Umsomehr, will me ebbe jo gar nidd waiss, öb/wie är die Rolle ka ussfülle.
Drumm: Willkomme zrugg und all the best. Hoffentlig isch är die erhoffti Verstärgig, sunscht wirds bitz piinlig.
Und @Rotblau: Hett smol e Kleider-Migros gäh? Mag mi nur no an "Herre-Globus" erinnere, au wenn ych dä Laade nie vo inne gseh ha. Aber... wenn dr Xherdan nidd alles völlig falsch gmacht hett, wird är in so Lääde doch eher Kund als Agschtellte si...
Ych find's grundsätzlig toll dass er wieder doo isch. Mit däm ha ych wirgglig nit grächnet. Mol luege wie fit er isch resp. wie fit är sich halte kaa und vor allem eb är ainigermasse verletzigsfrei blyybt. E Empfang wie's am Mäntig gää wird hätt's au myner Mainig noch nit unbegingt bruucht, aber ehrlig gsait: wenn ych nit z Edinburgh in de Feerie wäär hätt ych en au vor Ort begriesst Es isch doch scheen wenn me rund um e FCB wieder emool eppis Positivivs erlääbe kaa.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Emotional finde ich es 👍♥️🥰, dass er zurück ist. ob er der mannschaft aber was bringt, bezweifle ich. die gründe habt ihr alle genannt, auch und insbesondere der spezialempfang. den finde ich absolut unötig.... 🥴😮
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
E Riese-Hype. Scho rund 25'000 Tickets verkauft. Gege Yverdon!
Do muess dr Celestini jo fascht bringe. Isch z hoffe, dass 15 Minute vor Schluss scho öbbe 3-0 isch, denn ka dr Xherdan no bitz "zaubere" in dr letschte Viertelstund.
PS: Daas zellt explizit NIDD als Tipp. Syt nümm tippt worde isch, hett dr FCB alles zu null gwunne...