Ych ha letscht Saison ainigi wäsentlig schlächteri Schpiil vom FCB als jetzt in dr erschte Halbzyt gseh. Klar... hett immer no gnueg "liichti" Fähler drinn und s erschte Goal muess - au wenns e blöde Uffsetzer gsi isch - nidd unbedingt si. Glügg derfür bim Ussglyych, dass dä Ball so "passegenau" ablänggt wird. D Muure macht daas aber au nidd guet. Merci. Derzue je ai Pfoschteschuss, alles in allem unterhaltsam.
Positiv find ych, dass me bim FCB zumindescht dr Wille gseht, immer wiider moll schnäll nach vorne z schpiile. Weeniger Bällelischieberey als au scho. Bis jetzt besser als befürchtet. Ych hoff, s goht so wyter, resp. si können no e Zahn zueleege.
PS: Die gääl Kaarte gege dr Barry e Witz à la CH-Schiri-Niveau.
1. Halbzyt ainigermasse okay, laider mit eme zimmlige Bogg vom Hitz. Noch dr Pause denn aber Basel sehr schwach. SG dailwyys im Powerplay, au scho vor em Blatzverwyys. Dooderzue: die eerscht Karte isch sehr hart, die zwait aber myner Mainig noch grächfertigt. Und irgendwie isch dr Barry sälber schuld, wenn scho gääl hesch settsch nit esoo yystiige. Vyllich hätt das jo au dr Drääner sette mergge und en friehner uusenää, vor allem au wil er aigetlig nyt brocht und e schwache Match gspiilt het. Au vom Dubasin het me nit vyyl gseh, ych hoff är het sich nit z fescht verletzt. Au wenn's deert hätt sette e Karte gää: ych ha dr Schiri jetz nit esoo schlimm gfunde - oder ha ych mi zemänd scho ans schwache Niveau vo de CH-Pfyffemänner gwehnt...?
Am Donnschtig goot's scho wyter, gratis "dangg" dr MK-Sperrig gääge YB.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
"ych ha dr Schiri jetz nit esoo schlimm gfunde - oder ha ych mi zemänd scho ans schwache Niveau vo de CH-Pfyffemänner gwehnt...?"
Ja, Letzteres.
Ich fand den Schiedsrichter den schwächsten Mann auf dem Platz. Frei fand ich nur einmal gut: Als er ihm nach der roten Karte erklärte, dass letztlich er diese Karte provoziert hat, indem er ganz viele Fouls der St. Galler entweder gar nicht abpfiff oder trotz klarer Regeln nicht mit Gelb ahndete. Wenn ein Schiedsrichter gegen Ende der Partie jede Menge Karten verteilen muss, dann hat er vorher falsch gepfiffen. Gelbe Karten sind eine Warnung, die nützen in den letzten Minuten gar nichts mehr.
Die Schiedsrichter halten sich offenbar an die schräge Argumentation des Kommentators auf Blue: Ndoye ist halt selbst schuld, dass er soviel gefoult wird. Das wäre nicht der Fall, wenn er den anderen nicht ständig davonrennen würde. Da kann man den Verteidigern keinen Vorwurf machen.
Schade, dass war nicht ganz so, wie ich es mir erhofft hatte...
1. HZ war gut, ich fand das Spiel da ausgeglichen. Das SG daheim eher mehr Druck macht und daher offensiv stärker erscheint, dünkt mich nicht überraschend. Der FCB hat aber in meinen Augen gut dagegen gehalten, v.a. vor dem Hintergrund, dass die Mannschaft halt (leider) wieder viele neue Spieler integrieren muss.
Die 2. HZ war dann schlechter... SG wurde stärker (oder blieb gleich gut), während der FCB abbaute. Von den 3 neuen Spielern hat mich Van Breemen am meisten überzeigt. Die beiden anderen hatten noch Recht Mühe Aber he, die kommen aus 2. Ligen... es kann also durchaus sein, dass die das Potential haben, aber in einer 1. Liag mit dem Tempo, der Härte und so noch überfordert waren. Sie haben ja jetzt beide Zeit, sich in den Trainings daran zu gewöhnen.... eine rote Karte im 1. Spiel ist doof. Und eine Platzwunde ebenso.
Und somit bin ich nun auch bei den anderen Themen, sprich: dem Schiri. Ich fand ihn eigenzlich ganz ok in der 1. HZ, in der 2. HZ wurde er mir dann aber zu inkonsequent. Und was ich in SG nie verstehe (aber ich bin da wohl auch als Nicht-SG-Fan zu sehr Partei): wieso wird das Spiel von SG, dass körperlich und kampfbetont ist, nicht sanktioniert (die besten Beispiele sind die diversen Fouls an Ndoye, weil er zu schnell war sowie der Ellbogenschlag mit einer Platzwunde, als Folge der nicht sanktioniert wurde), aber ein FCB-Spieler wird für 1 sehr dummes Foul (1. HZ gegen den Goalie) und ein Allerweltsfoul dann auch wieder Gelb gibt. Und bei beiden Fouls sind gelbwürdig. Aber wieso dann eben die diversen Fouls an Ndoye und das Platzwundenfoul nicht? I don't understand........ lange Rede, kurzer Sinn: was SG macht ist ok, wenn es der Gegner macht, nicht.... Hä?
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Zitat von Fanti im Beitrag #5oder ha ych mi zemänd scho ans schwache Niveau vo de CH-Pfyffemänner gwehnt...?
Ych würd emoll saage: Jo, offesichtlig scho. Das Bacheli hett in Sache gääle Kaarte dermasse unterschiidligi Mäss agwändet, dass är so s Schpiil mitentschiide hett. Drumm... mir wärde scho ab dr 1. Rundi wiider bschisse.