Uswäggslige: Lopez fir Katterbach, Millar fir Esposito, Tschalow fir Szalai, Males fir Ndoye, Kasami fir Xhaka
Resulat: 2:2
Gool: Szalai, Stocker; Tosin, Marchesano
Fans: 33'189
Und sunscht: S 2:2 fir Zi!rü in dr 12. Nochspiilminute duur e ungerächfertigte Penalty (Foul 18 Meter usserhalb vom Stroofruum) => dr Lindner hebt, dr Schiiri losst wiederhoole, das bassiert drei Mool denn wird dr Lindner vom Blatz gstellt wääge unspoortligem Penaltyabwehre, es deerf dernoo kai Basler ins Gool und dr Marchesano drifft ändlig (aber eerscht bim zwaite Mool wil dr Penalty wiederhoolt wird wil sich dr Lindner absyts vom Spiilfäld z frieh bewegt het).
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ha grad miesse luege,öb dr Bieri oder dr Schnyder pfifft. Denn wär daas e realistischs Szenario gsi. S isch aber (bislang no...?) dr San im Yysatz.
Entegege mine Plän sinn mir vermuetlig morn doch au am Start, wenns ändlig wiider moll Randale in und ums Stadion git. Krawalltourismus oléééééééé...
S Buuchgfühl sait mir, dass de FCB morn dr Titel vom FCZ nidd ka verhindere, es wird nomoll so e Schyss-Unentschiide gäh, dermit au grad no d Bärner Moorgeluft schnubbere dörfe. Und ych finds immer no unterirdisch, dass dr FCB dr Gäschteseggtor erwytered.
Und drotzdämm: "HOPP FCB" *sing* "Wunder gibt es immer wiiiiiieder, schalalalalaaala, schalalala..."
Unser FCB war gut in der 1. Halbzeit - aber dann kommen halt zwei Fehler in der Verteidigung, wie gehabt. Ich glaube schon, dass diese Saison mehr dringelegen hätte, wenn neben Pelmard ein richtiger Verteidiger aufgebaut worden wäre. So war es halt bei beiden Gegentoren ein Hühnerhaufen.
Gut beim FCB heute Pelmard, Xhaka, Burger und natürlich Stocker.
Pech waren die beiden frühen Verletzungen und die dritte von Milnar. Und Pech auch, dass am Anfang bei den Grosschancen nichts reinging.
Dem Schieidsrichter ist die Partie entglitten. Das sah man früh kommen, weil er da fröhlich draufloshauen liess. Dann liess er halt auch Tätlichkeiten laufen.
Den Trainer habe ich heute nicht verstanden. Ohne Mittelstürmer spielen lassen, dann Kasami bringen, der nun doch zur Genüge gezeigt hat, dass er es halt einfach nicht (mehr?) bringt. Und dann taktische Umstellung mit Xhaka in der Verteidigung und Frei im offensiven Mittelfeld und dem gelernten Innenverteidiger Pavlovic (oder so) als Linksverteidiger, und dann wieder taktische Umstellung mit Frei zurück in der Verteidigung und Pavlovic im Sturm - wen ausser die eigenen Spieler wollte er damit verwirren? Ich habe den Eindruck, dass da einer schlauer sein will, als er ist. Das passt zu seinem ständigen Reinschreien, das die Spieler nur nervös macht oder hässig, aber jedenfalls nicht besser.
Der Titel für den FCZ ist verdient. Heute wurde es ihnen zu leicht gemacht.
Ych gseh's sehr ähnlig wie dr Tschum. Die baide Verletzige sinn "Gift" gsii, und d Yywäggslig vom Kasami ha ych au nit verstande. Vyllicht wär's anders koo wenn me am Aafang die zwai guete Chance gnutzt hätt.
Fir mi isch noch däm Match eerscht rächt klar: es bruucht e neie Trainer. Und Ussortiere kaa me d Herre Kasami, Katterbach, Fernandes und Pavlovic (und dr aint oder ander au no). Zem Glygg hänn mer gnueg Vorsprung uff St. Galle, Rang Drei wäärde mer wohrschgyynlig no erraiche kenne.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
gut angefangen, dann 2x pech mit verletzungen, dann der fcz gut und mit dem glück des tüchtigen, so dass 2 halbchancen tore geben, auch dank der gütigen mithilfe der fcb-verteidigung... und dann in der 2. hz ein fcb, der nicht mehr kann und ein fcz, der nicht mehr muss und auf einer euphoriewelle reitet.
hejo. hat wohl so müssen sein.... 😤😥
und jetzt? unbedingt platz 2, mind. 3 verteidigen, ghaue und gstoche, egal wie... denne wohl e neue trainer (ich denke, abascal ist noch nicht soweit) und dann -ändligg emol - e bitzeli rueh im verain und in dr mannschaft. mit schpieler, wo wän......
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.