Weiss jemand von Euch, was die Gründe sind, wieso eine verdiente FCB-Person nach der anderen geht (oder gehen muss)? Ich lese immer nur, dass die Person geht, aber nie finde ich da wirklich Hitergründe, die es mir als Aussenstehenden irgendwie nachvollziehbar machen.
Zudem bin ich doch ziemlich verunsichert, was dies für den FCB bedeutet, wenn all diese mit dem Verein verbundenen Personen weg sind. Wer ersetzt dann diese im Verein? Was ist mit dem Bewusstsein für den "Geist" und die Geschichte des Vereins, wenn nur noch Büchis da sind, die eigentlich auch bei einem anderen Verein diesselbe Arbeit machen könnten?
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
Hauptgrund isch - wie überall, wenn me will (oder muess, was bim FCB ganz sicher dr Fall isch) schpaare - daas das am aifachschte und schnällschte über d Mitarbeiterlöhn goht. Allerdings hann ych in de letschte Joor tatsächlig au e bitzeli dr Yydrugg bikoh, das ganze Gebilde isch z fescht "uffpumpt" gsi. Guet möglig, dass dr Burgener au zu vyyle Idee jo gsait hett, in dr Hoffnig, s Engagement vo "FCB-Exponänte" bringt ihm Goodwill zrugg.
Daas Indie-Projäggt isch vo Afang aa e Furzidee gsi. Dr Cecca hett me denn aidütig zu dämm Projäggt abgschoobe. Öbs für ihn anderi Uffgoobe bim FCB gäh hätti, sig moll ussglammered. Aber s isch aigentlig klar gsi, dass daas Projäggt nidd wirgligg lang wird aneheebe und denn au dr Massimo mit dämm "bachab" goh wird.
Schliess mi em Schüttler aa. Kunnt no derzue dass sich dr Cecca dr aint under ander "faux-pas" glaischtet het (z.B. s Darleehe bim Bappe vo aim vo syne Junioore). Nadierlig isch es schaad dass soon e Legände nimme bim Club isch, aber irgendeppis gschiids sett me jo scho z due ha wenn me uff dr Ghaltslischte stoot.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Kopfschüttler im Beitrag #2Aber s isch aigentlig klar gsi, dass daas Projäggt nidd wirgligg lang wird aneheebe und denn au dr Massimo mit dämm "bachab" goh wird.
Bis zu dieser Meldung letzte Woche dachte ich ja eigentlich, der Abgang von Massimo sei bereits beschlossene Sache (weil eben auch das Indien-Projekt eingestellt wird). Insofern war das für mich keine Überraschung.