Sehr enttüschend gege Wales und Italie, okay gege d Türke und denn zwai Hammerschpiil gege zwai Turnierfavorite. Tatsächlig ka d Nati au Spass mache und me ka mitfiebere. Also "goht doch".
Villicht hett jo die unnötig Coiffeur- und Sportwaage-Diskussion sogar gholfe, dass die Mannschaft zämmegwaggse isch?
Bi gspannt uff die näggschte WM-Qualischpiil. Hoffentlig kai Rüggfall in Wales-Modus... 😉
Hitte dr eerscht Halbfinal. Ych hoff uff e guets Spiil und e Sieg vo Italie, fir mi sinn si beschte Team wo ych an dääre EM gseh ha. S allfällige Gehuupe nimm ych in Kauf, wobyy's bi uns im Neibad usse nit so schlimm wäär. Zemindescht noch em Belgie-Match isch es eenter ruehig gsii.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Irgendwie fänd ych's jo no toll wenn Ängland wieder emool e Titel gwynne wuurd, uff dr andere Syte findi d Dääne sympathischer. Vo däm häär lueg ych dä Match hit zoobe zimlig neitraal.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Fanti im Beitrag #34Nit unbedingt dr abselut Böörner, dä Match. Au wenn Italie aigetlig schlächter gsii isch maag ene dr Final-Yyzuug genne.
Gute Zusammenfassung.
Zum heutigen Spiel: England könnte Emotionen wecken und ich finde auch, sie haben es erfolgreich geschafft, eine junge Mannschaft aufzubauen. Jedoch scheint mir ihr Fussball an der Euro wenig attraktiv. Irgendwie scheinen sie darauf zu setzen, kein Tor zu erhalten und vorne sich mit einer Einzelaktion durchzusetzen. Ein wenig, als würden sie mit angezogener Handbremse spielen. Vielleicht wird das nach dem hohen Sieg gegen die Ukraine besser.
Ich finde, man sollte diese Penalty-Szene nicht überbewerten: Erstens war da halt gleich zweimal wenig. Das reicht am Ende auch. Zweitens hätten die Engländer ohne Penalty wohl einfach weiter Druck gemacht. Gut möglich, dass sich daher die Entscheidung einfach ein paar Minuten nach hinten verschoben hätte (natürlich weiss man das nicht, mir scheint es aber wahrscheinlicher, als dass Dänemark ein Tor geschossen hätte).
Ych sehs glyych. Klar e bitters Usschaide fir d Dääne, aber underem Strich hett Ängland dytlig mehr fir s Schpiil gmacht. Was mi no schpeziell dunggt hett: Nach dämm Penalty hetts nomoll e Szene gäh, wo en Ängländer (2. Hz vo dr Verl.) im Stroofruum z Fall ko isch. Aigenartigerwyys isch si nie in ere Wiederholig koh. Uffem em "ITV" hänn si sich gfroggt, öb daas evtl. (au) e Penalty gsi wär. E zuegschaltene Kommentator (glaub irgend e Ex-Schiri) hett denn nur gmaint: "Mehr als dr erscht".
Jä nu... ych bi halt moll e Fan vom britische Fuessball und drugg ene im Final nooch wie vor d Duume. Bi de Italiäner hetts mir aifach immer z vyyl Theater mit Regglamiere und Ummeliige.
Wie scho emool gschriibe wuurd ych d Ängländer noch so langer Zyt scho wieder emool e Titel genne, uff dr andere Syte het mer vo dr Spiilwyys häär Italie an dääre EM am Beschte gfalle. Vo däm häär lueg ych dä Match neitraal, hoff uff e guets und spannends Spiil plus wenn immer meeglig kaini Schiri/VAR-Fählentschaid...
Zitat von Fanti im Beitrag #40Wie scho emool gschriibe wuurd ych d Ängländer noch so langer Zyt scho wieder emool e Titel genne, uff dr andere Syte het mer vo dr Spiilwyys häär Italie an dääre EM am Beschte gfalle. Vo däm häär lueg ych dä Match neitraal, hoff uff e guets und spannends Spiil plus wenn immer meeglig kaini Schiri/VAR-Fählentschaid...
Dem schliesse ich mich an. Ergänzt mit dem Wunsch, dass der Sieger nach 90 Minuten feststehen möge. Spiele, die um 9 Uhr beginnen und mit einer Verlängerung oder sogar im Elfmeterschiessen enden, sind nichts für meinen Schlafhaushalt.
Zitat von Captain Sky im Beitrag #41Spiele, die um 9 Uhr beginnen und mit einer Verlängerung oder sogar im Elfmeterschiessen enden, sind nichts für meinen Schlafhaushalt.
Yep, die letscht Wuche isch schloofenstechnisch hart gsii. Am Mäntig zoobe sinn d Fantine und ych d Eliasson-Installazioon in dr Fondation Beyeler im Dunggle go aaluege, und wääge dr Summerzyt wiird's spoot bis es richtig dunggel isch. An de näggschte Ööbe die baide Halbfinals und am Donnschtig denn no Wurschtsalaat-Ässe und Hogg mit dr Seibi AG...
Sodeli, Italie het's gschafft. Ych find e verdiente Europamaischter, denn si hänn myner Mainig noch vor allem in de Gruppespiil und im Viertelfinal gääge Belgie dr attraggtivscht Fuessball zaigt.
S Highlight fir mi aber dr Achtelfinal vo CH gääge Franggryych. En abselout unvergässlige Oobe!!
Ja, Italien hat verdient. Auch im Final tendenziell die bessere Mannschaft, aber praktisch ohne klare Chancen. Generell schienen mir die letzten drei Spiele eine sehr zähe Angelegenheit zu sein.