Dangg Feerie kaa ych nomool e ganze EM-Daag gniesse. Moorn goot's fir e baar Daag noch Lugano, denn stoot nadierlig s Ticino im Vordergrund und EM luege mer wenn's grad basst.
Dr bescht Momänt vom eerschte hittige Match isch nadierlig "Flower of Scotland" gsii, erstuunlig wievyyl Lärm d Schotte im späärlig gfyllte Hampden Park aanebikoo hänn. S Niveau vom Spiil isch denn aber sehr yberschaubar, ych dängg gääge die baide andere Teams vo dääre Gruppe hänn SCO und CZE kai Chance. Und denn kurz vor dr Pause au no das bleede 0:1...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zer "Fyyr" vom letschte Uffdritt vo unsere guet frisierte und tättowierte Lambomaseporsche-Fahrer e neie Fred. Estryych und Tschechie hänn zaigt wie me e vermaintligi Ybermannschaft in Verläägehait bringe kaa, Vaclik & Co. isch sogar mit erfolgryychem Usgang. Wie dr Vaclik ybrigens sällem Holländer dr Ball vom Fuess pflyggt het isch Wältklass gsii!
De Schwyzer drau ych so eppis nit zue, es fählt schlicht und ergryffend an dr notwändige Yystellig und am Wille zem yber sich uusewaggse. Doorum isch aimool mee Schluss im eerschte Match von ere KO-Phase. Und dr Petko kaa denn mynetwääge gäärn zue Zenit.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich traue es der Schweiz auch nicht zu, in erster Linie wegen der fehlenden Klasse. Zudem wird Frankreich aufgrund der bisherigen Spiele wohl gewarnt sein, Italien gegen Österreich war ja auch eher ein knappe Sache.
Die Frisördiskussionen finde ich übrigens überbewertet/deplatziert: Ärgerlich aus Sicht der Nati ist bisher v.a. der Auftritt gegen Wales. Da wäre ein Sieg möglich gewesen, mit dem man Gruppenzweiter geworden wäre und jetzt gegen Dänemark gespielt hätte. Vor dem Wales-Spiel gab es aber keinen Coiffeur-Besuch (oder zumindest keinen dokumentierten).
Ja, ein wahnsinniges Spiel - historisch. Nach dem verschossenen Penalty von Rodríguez habe ich schon das schlimmste befürchtet und mich kurzzeitig bestätigt gesehen. Eine sehenswerte Ballmitnahme von Benzema. Fantastisch das Comeback der Schweiz.
CH in eme Viertelfinal. Irgendwie kaa me's immer noonig so rächt glaube. Schyynt's hänn alli Mannschafte wo an de letschte WM- oder EM-Turnier gääge Franggryych in dr KO-Rundi gwunne hänn denn au dr Titel ghoolt...
...aber sowyt wird's nit koo. Ych dängg hit zoobe isch dr "Sommer"-Draum verbyy - aber das ha ych vor em Franzoose-Match au scho gmaint...
Wie au immer: Dr letscht Mäntig blyybt unvergässe!
Ein nicht ganz unerwartetes Ausscheiden nach einem überraschenden Spielverlauf. Für mich war Spanien der klare Favorit. Die Schweiz hat jedoch sehr gut gespielt und gekämpft. Mit ein wenig mehr Wettkampfglück wäre eine weitere Sensation möglich gewesen (fairerweise muss man auch sagen, dass die Spanier den Sack vor dem Penaltyschiessen hätten zumachen können).
Der Spielstil der Spanier begeistert mich wenig. Insofern hoffe ich auch auf die Italiener im Halbfinale. Bitter übrigens die Verletzung von Spinazzola: Für mich bisher einer der attraktivsten Spieler des Turniers. Der wird Italien fehlen (aufgrund seiner Reaktion auf dem Feld und beim Abtransport nehme ich an, wird es etwas Gröberes sein).