Gwyssi Ussaage resp. d Wortwahl (wenn er's denn au wirgglig esoo gsait het) bestäätige s "Luusbuebe-Image" won er het. In aim Punggt ruederet är scho zrugg: e sell schyynts doch kai Sportscheff gää, das isch myner Mainig nooch e Fähler. Gspannt bi ych uff d Wahl vom CEO. Letschte Zyschtig ha ych ewäng "Club" gluegt, wenn me dä YB-Greuel mit em Heri verglyycht: do liige Wälte derzwysche... Es muess jetz uff dääre Posizioon e rächts "Gsicht vom FCB" aane wenn me uff e Sportscheff verzichtet.
Immerhin: em DD isch bewusst dass er fir ainigi Lyt (bedrifft mi au) nit mee als s glainere Ybel isch...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich find s'Interview rächt guet. Dr Däge wird über sich befrogt, denn isches doch relativ klar dasr vo sich redet. Dass me dr Sportchef depriorisiert het findi nochvollziehbar, es het scho divärsi starggi Köpf ume, und ob sich jetz do no Eine mehr will oder söll ufribe? Schlussändlig mues me bim Köste optimiere jo au dr Overhead bitz im Aug bhalte, denn dörf au mol e Schribtisch leer blibe wo sunsch nur no Eine zuesätzlig dr Latz drighebt hät bimene Thema wo scho 5 am Kochhärd stön.
Schlussändlig liest und interpretiert halt Jede amigs au so öbbe das wonr drususe läse will. Dr Tschum isch em DD ggü zimmli kritisch, also wirdr d'Antworte au uf das use interpretiere, ich bi eher neutral und optimistisch und probier dorum eher so s'halbvolle Glas z'gseh. Isch nur menschlig und an Niemerts e Vorwurf. Am Ändi wärde mrs erfahre.
Ja, ich bin DD gegenüber sehr misstrauisch. Ich mag diese Attitude einfach nicht - sozusagen stellvertretend für das Auftreten einer ganzen Generation (nicht aller ihrer Mitglieder, wohlverstanden).
Das Interview finde ich übrigens auch überraschend gut. Da wurde sicher daran gefeilt. Aber auch inhaltlich finde ich vieles, das DD sagt, durchaus überzeugend.
Was mich nicht wirklich überrascht, was ich aber gefährlich finde: Entgegen aller seiner Ankündigungen scheint DD über alles Sportliche selbst zu entscheiden. Zwar schon innerhalb dieser Sportkommission, aber es bleibt doch sehr schwer vorstellbar, dass diese Kommission sich gegen den bisherigen Alleinbesitzer und wohl auch in Zukunft Einflussreichsten stellen wird, wenn der etwas will. Die Hoffnung auf einen Sportchef war die Hoffnung, dass die konkreten Entscheide eben nicht von DD mit seinen Interessenkonflikten gefällt würden. Hoffnung enttäuscht, wenn auch nicht ganz unerwartet.
hejo, was soll man von dem interview halten? ich laviere zwischen den haltungen von tschum und tuborg. daher lese ich auch das interview so: neutral, mit schlagseite zu kritisch....
mich wundert insbesondere, wieviel einfluss der berater von DD anscheinend hat, wenn der nun auch (noch) CEO werden soll.
mich beruhigt, dass gross dabei (wer hätte vor ein paar jahren von mir erwartet....? 😁). ich habe die hoffnung, dass gross "d'schnurre uffmacht, wens nötig ist", auch wenn DD der grösste aktionär sein wurd. gross hat genug erlebt und genug erfahrung und ist v.a. in einem alter, in dem er nicht mehr muss, sondern nur noch kann. daher kann er auch dem dampfplauderi contra geben....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.