Die Zürcher haben sich den Punkt verdient: In der 2. Halbzeit waren sie wild entschlossen, das Tor zu schiessen. Unsere nicht, sie spielten im Modus: Vielleicht kommt ja noch eine Chance, dass wir ein Tor erzielen, vielleicht nicht, warten wir mal ab. Zum wiederholten Mal: Zuwenig Mut führt zu Verlusttoren. Warum Oberlin nicht viel früher eingewechselt wurde, verstehe ich nicht.
Gefallen haben mir Okafor, Campo, Petretta und Cömert.
Aber das Wichtigste heute: Wir haben einen Goalie! Hervorragend in vielen Situationen, auch im Flankenabfangen.
Und dann halt noch Bieri. Seine Ruhe gefällt, aber sie kippte in der 2. Halbzeit wieder in unerträgliche Trägheit, er übersah wieder jede Menge Fouls oder entschied nach dem Zufallsprinzip, aber fast immer gegen Basel. Schuld am Punktverlust ist er nicht, aber ein ständiger Ärger.
Ha numme d Zämmefassig vom SRF gseh. Bim 1:1 gseht dr Hansen schlächt us, aber schynbaar het er jo sunscht nit schlächt gspiilt. Zemänd hänn mr au Glygg ghaa, säll Gool vo Zi!rü isch kuum Offside gsii.
Au wenn d Maischterschaft no jung isch: die jetz scho siibe Pynggt Ruggstand uff YB gfalle mer nit. Die Sieche mache e rächt souverääne Yydrugg, zemindescht nazionaal.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych ha uffem TeleBasel ganz kurz die baide Goal und sunscht gar nüdd gseh.
Mit Bligg uff die bishärige defensive Mängel plus Verletzte hätt ych vor em Schpiil fir e Unentschiide unterschriibe. Die 7 Pkt. uff Ebay sinn optisch schtörend, mache mir aber no Kai Buuchweh.
Moll luege, öb YB no die glyych Mannschaft und Subschtanz hett, falls si uss dr CL-Quali fliege...
Zitat von FantiZemänd hänn mr au Glygg ghaa, säll Gool vo Zi!rü isch kuum Offside gsii.
Wenn dieses Tor gezählt hätte, wäre der FCB vielleicht früher aufgewacht und hätte das Unentschieden noch verhindern können (sofern Koller nicht dann schon Halten des 1:1 angeordnet hätte). So gesehen, ist nicht ganz klar, ob das Glygg war.