Ein FCB-Sieg wäre eine Überraschung: Lugano scheint mir eine sehr gut organisierte Mannschaft, damit hat der FCB immer Mühe. Die Tessiner stehen zurecht so weit oben in der Tabelle. Für die Überraschung könnte evtl. Abrashi sorgen. Wie schnell der den FCB weiterbringen kann, ist schwierig abzuschätzen.
Bi ganz erstuunt, dass s SRF wiider moll e FCB-Match bringt.
Lugano wird stärgger si als Sion, aber villicht zieht dr FCB jo wiider moll e guete Daag yy und schafft d Sensazion, nämlig zwai Siig hinterenander. Ych glaub ehnder an e (letschlig völlig nutzloses Unentschiide). Me goht frieh in Fiehrig, Lugano glyych no in dr 1. Hz. uss.
Ca. nach 60 Minute git's 2-1 und s Zittere fang wiider aa, wo denn in dr 89. mit eme unnötig-däämlige Gegegoal "belohnt" wird.
Dä Match isch scho verloore. Basel erschreggend harm- und ideelos. Dr Schlimmscht isch isch dr Klose. Saumässig langsam und im 1:1 saggschwach. ZemGlygg isch dä numme usglehnt, aber so wie ych unseri sportscheffloosi Deppefiehrig yyschätz wäärde si en drotzdäm definitiv verpflichte. Und denn no dr Schreihals an dr Sytelinie - wenn ych Spiiler wäär wuurd ych em während em Match mol d Frässi poliere dermit ändlig Rueh isch.
Aber duureheebe, ych wird mer au no die zwait Halbzyt aadue.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich hoffe darauf, dass die zweite Halbzeit eigentlich nur noch besser werden kann (auch im Wissen, dass Lugano kaum ein offensives Feuerwerk zünden wird. Gegen eine andere Mannschaft würde das evtl. anders aussehen).
Aber grundsätzlich entwickelt sich das Spiel wie erwartet, leider.
Schaad, e Niederlaag wäär mer lieber gsii hisichtlig Abgang Sforza. Wobyy, d Deppefiehrig wiird en wohschyynlig bis zem bitteren Änd bhalte. Und das wird eppe Rang 5, 6 oder 7 syy am Schluss vo dr Säsong.
S Beschte vo däm Nomidaag isch em Lindner sy Aaschiss an Klose noch em Abpfiff. Dr Timm maag jo e luschtige Vogel syy, Gurggeliig-dauglig isch er nit. Vo däm häär macht d Verfplichtig vo däm Cardoso jo vyllicht no Sinn. Aber mit däm Drääner wuurde mer au mit em Kader vo Bayern im Mittelfäld schutte.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Nidd ganz dr erwartet Schpiilverlauf, aber s richtige Resultat tippt. Juhuiiiii.... Also dr erwarteti unnützig Punggt. Tschüss YB.
Schwächer als erhofft und ych glaub "Ruhig.... Zentruuuuuum" muess e Synonym für "Nähmed moll dr Finger use und vertändled nid jede Ball" si"?! Und dass dr Sforza au no e "mir schpiile guet" ynerief, sait jo irgendwie alles.
Ych hätt die 90 Minute lieber mit eme Midaagsschlööfli verbrocht. Hey... denn hätt ych jo aigentlig au dört könne mitmache...
Kasami hat heute nichts gebracht: Unzählige Fehlpässe. Dafür habe ich Zuffi vermisst. Frei scheint mir in erster Linie verantwortlich für das Verschleppen des Spiels. Beim ersten Tor begreife ich nicht, weshalb er bis zu Klose zurückrennt und dann stehen bleibt, statt Klose abzusichern. Müsste Linder den Ball vor dem zweiten Gegentor nicht abfangen? Man wusste von seinen GC-Zeiten, dass er schwach ist im Abfangen.
Wie wäre ein Spiel mit Zuffi auf der Zehn, mit Palulu und Marchand von Anfang an und ohne Frei?
Zitat von Tschum im Beitrag #9Frei scheint mir in erster Linie verantwortlich für das Verschleppen des Spiels. Beim ersten Tor begreife ich nicht, weshalb er bis zu Klose zurückrennt und dann stehen bleibt, statt Klose abzusichern. Müsste Linder den Ball vor dem zweiten Gegentor nicht abfangen? Man wusste von seinen GC-Zeiten, dass er schwach ist im Abfangen.
Ich sehe das beim ersten Gegentor so, dass Frei die Mitte absichert. Klose müsste daher den Weg zu machen, den der Lugano-Spieler am Ende genommen hat. Sonst stehen sich Klose und Frei nur auf den Füssen rum.
Die Frage bezüglich Lindner beim zweiten Gegentor habe ich mir auch gestellt. Der Ball fliegt ja ca. ein Meter vor ihm durch.