Noch em Ademi isch mit em Riveros dr näggscht Abgang bekannt gää woorde. Ych dängg es isch nit dr letscht gsii => Kalulu, Campo, Dimitriou und Oberlin kaa me vor mir us au no verhööggere. Und dr RvW...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Alderete heftig bi Hertha im Gspreech. Wäär nadierlig e schwääre Verluscht, iim wuurd ych aber d BuLi gönne. Falls es sowyt kunnt bitte NIT Klose hoole, zue alt und verletzigsaafällig.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Zitat von Tuborg im Beitrag #2Dr Campo isch offebar uf dr Website vo PAOK Athen scho im Kader ufgfiehrt...
Auf der Website von PAOK sind alle Spieler des FCBs zu finden. Ich hoffe trotzdem auf einen Transfer. Als Ersatz darf man dann gerne Kasami holen. Der würde viel Punch auf die Position der hängenden Spitze bringen.
Zitat von Fanti im Beitrag #3Falls es sowyt kunnt bitte NIT Klose hoole, zue alt und verletzigsaafällig.
Ich bin auch nicht unbedingt Klose-Fan. Ich frage mich auch, ob er genügend schnell ist für den heutigen Fussball.
Wie scho gschriibe bi ych ewäng skeptisch eb er's no bringt. Immerhin kunnt er "numme" leihwyys, me kaa's also emool brobiere resp. luege was er no druff het.