E guete Transfer - wär au immer dä yygfäädlet und abgschlosse het...
Ändlig wieder e Styrmer yber Ainsachzig resp. ain à la Janko/Streller und vo däm häär e gueti Ergänzig zue Ajeti und Ricky (falls die yberhaupt blyybe...).
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Kenn dä zwar nid gross, aber gege uns hetr gueti Szene gha. Intressante Ma, Risiko überschaubar, findi guet.
Ich glaub dass dr Holländer d'Fingge klopft. Dä het nie so ganz richtig igschlage, und füre reine Goalgetter isch sini Quote bi Topchancene eifach z'wenig guet.
Dr Albian blibt hingege do, das isch e Befähl vo mir.
Zitat von Tuborg Ich glaub dass dr Holländer d'Fingge klopft. Dä het nie so ganz richtig igschlage, und füre reine Goalgetter isch sini Quote bi Topchancene eifach z'wenig guet.
Dr Albian blibt hingege do, das isch e Befähl vo mir.
Fändi guet esoo!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Grundsätzlich ein guter Transfer, auch wenn in der aktuell unübersichtlichen Situation schwierig einzuschätzen ist, wie dieser zu bewerten ist. Eingefädelt wurde der Transfer ja - wenn man dem neuen FCB-Hausblatt glaubt - von Streller. Hier stellt sich die Frage, wie viel der schon fast entlassene Trainer davon wusste (von Omar Alderete wusste er ja scheinbar nichts). Unabhängig davon kann ich mir vorstellen, dass Koller durchaus zufrieden mit dem Transfer ist. Bringt er doch schon alleine wegen seiner Grösse ein neues Element in die Mannschaft und mit einem Turm im Sturm war Koller in der Vergangenheit ja bereits sehr erfolgreich.
Noch zu den bisherigen Stürmern: Ajeti ist scheinbar im Gespräch bei Lazio.