Ych dängg dass das hitte s letschte Maischerschaftsspiil isch. Wo derzue nit gwäärtet wird wil bi Säsong-Abbruch die jetz aggduelli Tabälle resp. die noch 29 Runde zelle muess. Und alles andere als e Abbruch kunnt nit in Froog. Am 2.8. muss jo d Maischterschaft fertig syy; bis deert aane schuttet me zwaimool pro Wuche, d Spiil vom FCZ kennen also niene me yynegschoobe wäärde.
Fir uns haisst das: no ai Spiil mit em Koller in dr EL und denn sinn mer en loos. Ych gang jo nit dervoo us dass dr FCB si 3:0-Vorsprung gääge Frankfurt wird rette kenne...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Meine Vorfreude auf das Spiel ist minimal: Erstens scheint mir der FCB im Moment nur gegen krasse Abstiegskandidaten konkurrenzfähig zu sein. Zweitens rechne ich auch nicht mit einem regulären Ende der Meisterschaft.
Ich glaube übrigens nicht, dass ein Trainerwechsel reichen wird. Der Fisch stinkt bekanntlich im vom Kopf her und der Trainer ist meiner Meinung nach nicht der Kopf des FCBs (resp. darf das nie sein).
Ich konnte erst jetzt das Spiel nachschauen - tolle Sache, tolle Leistung. Sehr erfreulich, dass die Matchwinner (neben Cabral natürlich) Pululu, Campo, Riveros und Stocker heissen, alles von FCB-Fans viel kritisierte Spieler.
Und dazu kam der Nachweis, dass YB nicht so gut ist, wie es meint. Wenn die Schiedsrichter die Regeln besser anwenden würden, hätte YB wenig Chancen: Die vielen sogenannt "taktischen" Fouls, d.h. Fouls, die das Spiel des Gegners zerstören und nicht aus dem Kampf um den Ball resultieren, müssten viel konsequenter bestraft werden. Dass es Aebischer im falschen Moment trifft, ist nicht Pech, sondern ausgleichende Gerechtigkeit: Er hätte schon viermal vor der ersten gelben Karte Gelb verdient und hätte bei der Szene mit Cömert längst nicht mehr auf dem Platz stehen dürfen.
Ein positives Ausrufezeichen, das uns mindestens im Kampf um Platz drei hilft. Vielleicht kommt es dem FCB entgegen, gegen eine Mannschaft zu spielen, deren Konzept in erster Linie nicht aus einer kompakten Defensive besteht. Ich gehe mit Tschum einig, dass Pululu ein sehr gutes Spiel gezeigt hat. Wunderbar, wie er immer wieder mit seinem Körper den Ball abschirmen konnte.
Tjä.... ych ha dr Tipp verbasst, är wär aber ähnlig "euphorisch" ussgfalle, wie Euri, obwohl ych unmittelbar nach em Sion-Schpiil no öbberem gschriibe ha: "Würd no basse, wenn si am Samschtig YB schlöhn..."!
E Schtund lan hett me sich d Auge griibe. Hinde zwar bekannt wagglig (e bitz besser, wo dr Cömert d Masgge abzooge hett...), aber dr Yysatz hett gschtumme, au wenn em FCB ehner entgegekunnt, dass YB halt nidd mit 11 Naase hindeyne stoht. Egal, dr FCB isch die besser Mannschaft gsi. Nach 60 Minute isch denn d Luft e bitzeli dusse gsi. Irgendwie verzeihbar, wenn me vorhär wirglig Vollgas gäh hett und 3-0 vorne isch. Was nidd haisst, dass die andere Deppe no zwai Goal mienn mache.
Zur gääl-rote Karte: Herrlich! Hänn die chronisch benoochdailigte Grännis wiider moll bitz Munition bikoh. In ainere Widerholig (wo me sältsamerwyys nure aimool gseh hett...) hetts mi dunggt, dr Cömert stoht im nidd UFF dr Fuess (sunscht könnt dr ander au nidd glyychzytig e so abheebe...), sondern straift en sytlig e bitz. Vo dämm här isch es gai zwaiti gääli gsi. Aber höggschti Zyt, dass ain fliegt, wenn me alli ander Foul (dä wo em Riveros vo hinde ins Knü goht, oder dr Bärner wo em Ramirez nach em Foul aber so öbbis vo absichtlig no uff dr Arm drampt).
Nätt, dass dr Omlin dr Pomade-Penalty ghebbt hett. Me hett mit eme fettte Grinse könne dr TV abschalte.
Hett alles in allem geschter Freud gmacht, wenn do im Hinterkopf nidd gsi wär: "Gopferglemmi... wieso nidd in jedem Match e so, denn hätt me mind. 12 Punggt mehr uffem Konto". Sinnbildlig aigentlig dr Campo. Zerscht e feins Goal useme Winggel, wo aigentlig kains kasch mache, gwünnt Zwaikämpf und grätscht als hinderschte Maa in Ball yne. Ebbe... goht doch aigentlig.
Und wenn si SO schutte, hann ych au in Sache Frankfurt wiider bitz mehr Hoffnig. Ych hoff, si schtelle denn nidd versehentlig wiider uff Gurgge-Liga-mir-hänn-nur-Sion-Modus.