Dr Bundesroot git jo Tröpfliwyys bekannt, wie me d Corono-Massnahme langsam möcht loggere, so au was dr Sport betrifft.
Wie glaubed Dir, gohts bis Ändi Joor wyter? Ych nimm emolle aa, dass dr Verband Gaischterschpiil duureboxt. Und für dr Beginn vo dr neue Saison (Hirundi...) gang ych vom glyych druurige Szenario uss. Minere Mainig nooch sött me die aktuell Saison schlicht abbräche, wie in vyyle andere Sportarte au. Kai Maischter, kai Uff-/Abschtiiger und inernazional halt entweder nach aktuellem Tabällestand oder - falls d UEFA daas so will - nach Koeffiziänt.
Ych nimm aa d Fuessball-Maischterschaft wird mit Gaischterspiil "duureboxt". Ab Sebdämber git's jo eventuell wieder Veraastaltige mit mee als 1000 Lyt, vyllicht kaa me ab denn vor (allefalls reduziertem?) Publikum spiile. D Amateur-Liigene hänn jo scho abbroche, wobyy das glaub noonig wirgglig "abgsäägnet" isch.
Was d UEFA macht - kai Ahnig. Es git jo Länder wo generell scho abbroche hänn (Holland, Belgie), 'mol luege wie si das alles bewäärte/koordieniere wäärde. Und au was si mit dr CL und EL mache resp. wie's deert wytergoo wird (falls yberhaupt...).
Wo dä ganzi Corana-Saich Ändi Hornig richtig ins Rolle koo isch het e Büro-Kolleeg im Spass gmaint: am Beschte wältwyt alles Stoppe (nit numme Sport), e Joor lang usharre und denn im 2021 mit em glyyche Stand wytermache. Au wenn so eppis nit machbar isch: hindedryy gseh wär's aigetlig e geniaale Aasatz gsii...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
In ere Wuche sell's in Dytschland mit Gaischterspiil wyter goo. Bi uns waiss me jo no nyt, au e Abbruch vo dr Maischterschaft isch noonig vom Disch. Je nochdäm was d UEFA mit dr CL und EL vor het kennt das fir dr FCB schlächt uusekoo: Eintracht kunnt mit e baar Spiil Erfahrig uff Basel, unseri hänn numme mee oder weeniger intensivi Trainings in de Bai - do kaa dä 3:0-Vorsprung us em Hispiil uffsmool knapp wäärde...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Teilweise habe ich den Eindruck, dass hier etwas erzwungen werden soll. In Deutschland gab es ja verschiedene Covid-19-Fälle während der Vorbereitung. Gestern wurde z.B. bekannt, dass Dresden zwei Wochen lang nicht spielen und trainieren darf. Als Laie würde ich sagen, dass man sich da auf einem sehr schmalen Grad bewegt.
Von der UEFA würde ich eigentlich erwarten, dass sie eine Lösung findet, die für alle Clubs fair ist. Das ist aber wohl ein Ding der Unmöglichkeit.
Viel diskutiert wird ja auch, wie die finanziellen Ausfälle der Vereine aufgefangen werden sollen (v.a. durch den Staat). Was ich bei dieser Diskussion vermisse: Die Fifa sitz meines Wissens auf Milliarden von Reserven. Es würde ihr wohl gut anstehen, wenn sie einen Teil davon jetzt ausschütten würde. Gerne auch unter Bedingungen (im Sinne, dass alle einen Beitrag leisten müssen).
Morgen und am Freitag wird ja entschieden, wie es weiter geht. Ich wäre überrascht, wenn es in der Schweiz nicht auch zu einer Fortsetzung der Meisterschaft mit Geisterspielen kommen würden (an Spiele mit Zuschauer glaube ich so schnell nicht, auch wenn Herr Koch am TV angekündigt hat, dass das evtl. bald möglich wäre. Es geht da ja nicht nur um das Sitzen im Stadion, sondern auch um die Anreise im vollem Tram, das Treffen von anderen Personen vor dem Stadion, die Einlasskontrolle). Vor gut zwei Wochen habe ich mich ja eher noch kritisch geäussert (vgl. letzter Beitrag). Mittlerweile finde ich das OK. Allerdings frage ich mich auch, ob es nicht zu Verzerrungen kommt, weil gewisse Mannschaften in dieser dritten Meisterschaftshälfte besser im Schuss sind, andere schlechter. Die Fragen nach der Vertragsdauer und auch den Europacup-Spielen sind zudem ja auch noch offen.
Ych glaub au dass me d Maischterschaft mit Gaischterspiil beände wird. Frooglig isch dr Göp, deert het's jo no Amateur-Teams wo iiri Maischterschft abbroche hänn. Deert wäär d Wettbewärbs-Verzerrig eerscht rächt gää; ebentuell losst me doorum dr Göp fir das Joor blyybe.
Dr CC würd dr Cupsiig uffem Rächtswääg yyfordere... ;-)
Glaub au, dass d Maischterschaft z Änd brocht wird. S hett gnueg Mannschafte, wo sich no Hoffnige uff Plätz im Internazionaale Gschäft oder dr Uffschtiig mache könne. So oder so wird dr Titel aber e sehr fahle Byygschmagg ha, verfälscht isch es jetzt scho, daas wird me nümm völlig könne rette.
Bi mir het's mit em Opera mit em 1. Versuech klappt.
Ych find's Aagebot vom FCB mit de 30% uff die halb Saisonkarte (also 15% uff e JK) plus 3x EL gratis sehr fair. Ych hätt au käi Vergünschtigung brucht und bin eme "Geld zurück"-Aagebot, das nit gnutzt. Allerdings wärde wohl die, wo s Gäld zrugg wänn, sich drüber närve, dass me das nit au uff en äifachi Art aabote bikoh het.