Ych ka die Chetafer nidd wirglig yschätze. E spanischi Mannschaft, wo sich für d EL qualifiziert, sött aber normalerwyys (mindeschtens dehaime) jedere CH-Mannschaft überlääge si. D Tendänz/Erwartig goht dohär in Richtig Nuller für dr FCB.
D Hoffnig isch, dass Basel scho bi andere Kalber und immer wiider Moll usswärts fir e 1-1 guet gsi isch. Me dörft das also wiiderhole.
Omlin schyynts frooglich wil aagschlaage. Aber au mit iim anstatt em Nikolic wäär's wohrschyynlig schwäär s "ZeNull" halte. Aber e Niederlaag hitte wäär kai Wältundergang.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ich rechne mit einem 3:0. Ich traue unserem Team eben doch nicht Grosses zu. Es ist solid und ganz anständig für unsere einheimische Liga, aber ich wüsste nicht, wer in einem Match in Spanien über sich hinauswachsen könnte. Vielleicht Stocker und Zuffi, aber letztlich fehlen uns die Typen, die wir in den erfolgreichen Zeiten hatten.
Wenn die Presseberichte stimmen, ist Getafe gut organisiert und teilt gerne auch aus (Foulstatistik). Bei solchen Gegner sah der FCB immer schlecht aus (St.Gallen, Linz, YB). Dazu sind es Spanier. Mein Optimismus ist sehr begrenzt. Ein Punkt wäre schon sehr gut.
Bisher teilen die Unseren mehr aus. Seit dem Tor lassen sie sich zurückdrängen. Wiederum funktioniert das defensive Mittelfeld nicht. Aber sie wehren sich immerhin mit Händen und Füssen.
Haben wir schon einmal einen solch dreckigen Sieg eingefahren? Man hat sich ja völlig erdrücken lassen nach dem sehr glücklichen, aber halt auch erzwungenen Tor. Tolle Willensleistung!
Was ich nicht recht verstehe: Wenn man sieben mit gelb belastete Spieler hat - warum wechselt man dann eine halbe Stunde vor Schluss nicht wenigstens zwei davon aus? Weil man so ein kleines Kader hat? Weil man den Spielern ab Nummer 13 gar nichts zutraut?
Übrigens: Toller Schiedsrichter. Wenn der nicht so ruhig und nicht so konsequent gewesen wäre, hätte das Spiel ausarten können.
Hohoho.... so wird me doch gärn "Lügen gestraft"! Digg über d Zyt grettet. Dr Nikolic, dr Alderete und für dr Yysatz = glatti Note 6!
Sinn scho bitz vyyl Kaarte gsi, aber dr Schiri isch au relativ grosszügig dermit umgange, do hetts scho wäsentlig gröberi Schpiil mit weniger Karte gäh. Ganz dr glyych Massstab hett är au nidd ka (sprich Ellbööge und Händ im Gsicht vo de Basler, taktischi Foul im Mittelfäld...). Die zwait Gääl vom Bua isch en Allerwärtsfoul gsi. Schaad fähle är und dr Stocker im Ruggschpiil. Chance fir anderi...