Ych find's schaad dass er goot. Noch synere Ruggkehr isch d Abwehr stabiler gsii, är het aigetlig sogar besser gspiilt als vor synere Verletzig.
Aber schynbar het me sich finanziell nit gfunde. Mit synere Klass kaa är brobleemlos no drei, vier Joor z.B. in dr änglische Championship spiile, und deert griegt er au bin eme "mittlere" Verain um ainiges mee Lohn als bim FCB.
Vyyle Dangg fir alles und "so Long", Marek!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Ych find's au sehr schad. Y dängg, er wird y's fähle. Aber unseri Klubfiehrig het sicher schon e vyyyyl besseren Ersatz an dr Angle.
Ych hab aber Verständnis für en. Für weniger Gäld no länger mind. 4x pro Saison gege St. Thugaon spiele, ohni realistischi Chance uff "nights to remember"...
Ich kenne die Details ja nicht, meiner Meinung nach wäre es aber angezeigt gewesen, den Vertrag zu den Konditionen zu verlängern, die im Falle der automatischen Vertragsverlängerung bei einer gewissen Anzahl Spiele gegolten hätten (diese Anzahl Spiele hat Suchy ja nur wegen der Verletzung im Herbst verpasst). Suchy zeichnete sich durch eine grosse Konstanz aus. Ich bin mir nicht sicher, ob man das so leicht ersetzen kann. Die verbleibenden Innenverteidiger scheinen mir bezüglich Gesundheit, teilweise aber auch Leistung weniger zuverlässig.