Bi mir im Momänt noonig sicher, welle "Verain" mir mehr uff dr Sänggel goht. Die Knallköpf vom Verband, wo s Gfühl hänn, so Stroofe bewirgge ebbis und s drääffi die "Richtige" oder die prügelfreudige "Dumm gege Blöd" wo mit ihrem Schwachsinn dausige andere d Mögligkait vom Matchluege nähme.
S drifft mi zwar nidd diräggt, will mir morn uff Schottland in d Ferie fliege, ha aber unseri Ticket ere Kollegin wytergäh, wo sich scho sehr gfreut hett. Und s närvt aifach. Und s Gipfeli isch - wenns stimmt - dass es gege Schaissziri kaini Sanktione git. Wie hohl muess me aigentlig si, um in dämm Verband e Job z bikoh?
Ahjo... Tipp gits kaine. Aifach e Haimsiig yyfahre, bitte. Dangge.
Gspiilt wiird jo hitte au no. Aifach wiird's nit, Yverdon bruuchr Pinggt im Abstiigskampf. Aber wenn me Maischter wäärde will muss me nadierlig so Mätsch gwynne, doorum drei Pinggt hoole, egal wie.
Ych hoff alli D-ParkettlerInne wo wänn goo hänn e Ersatz Ticket ergattere kenn, d Fantis hogge im C4 Parkett. HOPP FCB!!
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!
Sehr yberzygendi eerschti Halbzyt! Shaq wieder emool yberragend, aber au dr Otteli und Traoré saggstargg. Und nadierlig wie aigetlig immer dr Avdullahu, dä wiird ys näggschti Säsong fähle...
Unseri "Gaschtblätz" im C4 Parkett Raihe 21 sinn scho no toll gsii, me het e saugueti Ybersicht. Aber mir fraien ys drotzdäm wieder uff's D2 am näggschte Sunntig.
Schaad het's s 2:2 vo Luzärn nit zellt. Wie me doo als Schiiri uff em Blatz und im Käller kaa uff Styrmerfoul entschaide isch e Skandal. Aber laider jo au nyt Neis... So gehn mer halt numme mit 6 Pinggt Vorsprung in d Maischterrundi; wobyy: dangg Goolverhältnis sinn's jo aigetlig 7. 'mol luege wie dr Spiilblaan usgseht...
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!