ich tippe auf ein Unentschieden, auch 2:2, hoffe aber auf einen Sieg und rechne (leider ) auch mit der sehr realistischen Chance auf eine (deutliche) Niederlage: ich habe ein wenig Angst, dass es heute ähnlich laufen könnte wie gegen YB: Servette hatte jetzt ein Tief, die Fehler sind aber erkannt und es wurden die Stellschrauben neu justiert (bei YB war es der Trainerwechsel und - noch wichtiger, meine ich unterdessen - die Affiche YB--FCB, welche die kurzfristige Superwirkung auf die Mannschaft hatte). Jetzt kommt der FCB in einem ziemlichen vollen Stadion. Die Mannschaft von Servette ist neu motiviert und überfährt unsere 11....
Dr FCB isch kai Tabälleplatz. Dr FCB sin mir alli. Zämme. Und Erfolg isch nid alles im Lääbe.
E sehr wichtige Sieg im Kampf gääge dr Barrahsch-Blatz. Drotz jetz 9 Pinggt Vorsprung isch die Sach aber noonig gässe, ych glaub GC wird mit em Schälli e Uffschwung erlääbe und bi uns kennt (aimool mee...) dr Schlendrian yykeehre wil me maint es syyg scho alles entschiide. Zuedäm hänn mer jo au no d Diräggt-Begäägnig mit GC.
Geschter hänn mer vo dr Servette-Krise brofitiert, ych dängg vor e baar Wuche hätte mer verloore. Die errscht halb Stund vo Basel isch sehr stargg gsii, dernoo hänn si rächt abbaut und scho fascht um's NullAins bättlet. Umso yberraschender die zwai tolle Gool mee oder weeniger us em "Nyt"! E schaale Noochgschmagg blyybt: wenn dr Barry und dr Kade esoo wyterschutte sinn si im Summer ewägg... Au sehr guet gfalle hänn mer dr Adjetey und dr Schmid, däm si Mega-Sprint kurz vor Schluss isch dr Hammer gsii ! So guet wir d BaZ schryybt ha ych jetz dr Frei nit gfunde, au Rüegg und Vouilloz sinn myner Mainig nooch eenter schwach gsii. Dr Räscht okay bis ainigermasse guet.
Breathes there the man, with soul so dead Who never to himself hath said This is my own, my native land!